Vetlanda åkare

BanditGirl

Dum spiro, spero
Gick med
1 May 2007
Hoj
Monster S4
Tänkte höra ifall det finns några i Vetlanda området som känner för att ut och åka lite. Är ju roligare att åka med nån istället för att åka själv.

Tänkte höra ifall det finns några i Vetlanda området som känner för att ut och åka lite. Är ju roligare att åka med nån istället för att åka själv.

Jag bor ju iof i Nässjö men har inga problem att ta mig till vetlanda och ju mer man är och åker desto roligare :) nu ska mina kåpor dock in på omlackning imon så får vänta någon dag om jag inte kör fighterstyle :)

Men självklart ställer jag. Titta gärna in i "eksjö-Höglandet" tråden i denna delen av forumet. MVH David

hoppa in å skriv i våran eksjö tråd:) tänkte man kunde dra en svän gi helgen som kommer

japp det är det nog, om det är ett blått kåpglas du tänker på.

Blir nog säkert en tur till helgen nu skulle jag tro.

Last edited:
Om man som 08:a är nere och gästar lite ibland kanske man kan få åka med nån vända...

Sthlm represent..:yoparty

Gästar Vetlanda jag med lite då och då, kanske dyker upp på någon åkning i sommar

Kul med en Vetlanda-tråd, vore nice om vi kunde samla ihop ett gäng och åka nån gång, tänkte åka på Supermotard-tävlingen i Sommen på söndag. Nån som har lust att haka på?

Fan, jag som var där i helgen (dock med bil) men det hade varit grymt kul att stanna och kolla lite motard på bana.. Action that is yees!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman