Vet ni vad jag kom på?

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag har en hoj som är påställd.... Skattad... Besiktigad.... Tankad.... Inte nerplockad....

Vet ni vad jag mer kom på.. ?
På lördag 23/12 så ska det vara 10 grader varmt..

Resten får ni själv räkna ut...

Någon mer som vill ut o jul leka?

AleX skrev:
2671819 Jag har en hoj som är påställd.... Skattad... Besiktigad.... Tankad.... Inte nerplockad....

Kom du på det alldeles SJÄLV!?!?! :D :pannkyss
Va fan...har du fått stamcellerna att jobba? ;)

Gött...kör för mig med! Ska behandla magsjuka barn istället.

Jag vill ut och leka! Men hojen är drevad så jag håller mig nog nere vid torson.

En grön kvakkasaki va ute o rulla på gastelyckan för 30min sen:confused:

AleX skrev:
2671819 Jag har en hoj som är påställd.... Skattad... Besiktigad.... Tankad.... Inte nerplockad....

Du é singel va?
...har lite att städa, fixa, pynta, förbereda.... men om det hinnes med tänkte jag dra en kort repa - ett bra tag sedan nu - känner rosten komma krypandes i kallingarna...

Robz skrev:
2672440 Du é singel va?
...har lite att städa, fixa, pynta, förbereda.... men om det hinnes med tänkte jag dra en kort repa - ett bra tag sedan nu - känner rosten komma krypandes i kallingarna...

Va då då e du gift eller:confused:

Jag ska fråga flickan om jag e singel eller inte.. tror svaret blir nä.. :näsblod

Jag drar ner till torson vid tolv imorron iaf. Det är bara att komma ner om ngn är sugen på att köra lite. Eller bara tjöta. Måste ju ta vara på det fina vädret:).

[Tim] skrev:
2672920 Jag drar ner till torson vid tolv imorron iaf. Det är bara att komma ner om ngn är sugen på att köra lite. Eller bara tjöta. Måste ju ta vara på det fina vädret:).

Ja kan komma ner om ja får dra nåra repor me din hoj då min inte är färdig innan detta året e slut eller ens när säsongen e färdig :)

Är det väder imorgon kommer jag och tittar då jag behöver lite mil på hojen( håller på köra in den)..Kanske kör en runda istället...

Swappe skrev:
2672545 Det är inte rost... det är nog xxjs, från när du vurpade Tillern, prova att byta kallingar ;) :D
God Jul :)
Vem är du?
Förmodar att du tagit en vettig killes Login som var RR i början av 2000-talet :mad:
(Hope U R U & back 4 good :tummenupp )

AleX skrev:
2672895 Va då då e du gift eller:confused: ...
Stundom föresvävar det mig att du är begåvad - men ibland förstår jag intet av dina frågor :rolleyes:

EDIT:
Om du bryr dig om din flikka, så fixxar du hennes strävan om en perfekt hjulbas i hemmet... Granklädning, fönsterdekorering (föregås av puts!), sex, glögg, julsånger, sex, julstädning, pyntning, våttorkning av golv, mm - sedan dusch o mera sex... julen är rätt bra trots allt :D
[/EDIT]

Men Gazza blir det nog i morgon - om jag får......

/Gift sedan massor av åhr, som de flesta vet :tummenupp

Last edited:
Tar intet ansvar för mitt tidigare inlägg, då jag var något berusad...
Denna dag har dock förflutit enligt ovan - minus gazz o sex dock:huvet

Robz skrev:
2674979 Tar intet ansvar för mitt tidigare inlägg, då jag var något berusad...
Denna dag har dock förflutit enligt ovan - minus gazz o sex dock:huvet
Fylleinlääg har full meningstydlighet..... som detta ...... muhahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahjahahahahahahahhahahahahahahahahahah:) :yoparty :D

Samma sak gäller idag! Torson om typ en timme. Seså, ligg nu inte hemma och slösa bort dagen. Kom och kör!

Tur i solen.

Har tagit en tur på12 mil idag helt underbart, förutom dom sista 2 då det var kall dimma mellan anderslöv och staffanstorp. C80 märkt termojacka och byxer
ovanpå skinnstället så var det faktiskt riktigt skönt att köra....

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park