Slowroller
Skrämmer små barn
Någon som kört Honda X-eleven? E det nåt skit att ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sporthoj.com är för folk med sporthoj. Inte touring, costum, motard och annat löst skit.
Sidan är färdigfallen....
Enkelt. Ja.
Tyckte om den XJR, den saknar kåpa men det ska man bara kunna slänga på då? Om det nu fungerar på denna hoj varför skulle det inte fungera att sätta på en lite större kåpa på f800r?
Sporthoj.com är för folk med sporthoj. Inte touring, costum, motard och annat löst skit.
Sidan är färdigfallen....
Hahaha.. ta det lugnt nu gubben!
Enkelt. Nej.
Du säljer den till farsgubben som tecknar billigaste garageförsäkringen. Sedan köper du tillbaka den när snön försvunnit(för de som tecknat helårsförsäkring).
den ser ganska cool ut, dock lite för biffig för min smak. Har hört att den hostar när den går på bakhjulet.Någon som kört Honda X-eleven? E det nåt skit att ha?
den ser ganska cool ut, dock lite för biffig för min smak. Har hört att den hostar när den går på bakhjulet.
Jag skulle nog också ta en F800R som första hoj. Jag tror att man kan ha den i två år utan att tröttna. Och det går att tuffa på i 140-150 utan kåpa, tydligen är deflektorn ganska bra på den (om du köper till en deflektor dvs)
Vad är en deflektor, intressant!
en så kallad flyscreen, toppkåpa det finns fler namn http://www.webbikeworld.com/r3/motorcycle-fly-screen/
kolla här: http://www.verrill.com/misc/f800r.jpg det är den svarta skärmen över lampinsatsen.
Hahaha.. ta det lugnt nu gubben!
Enkelt. Nej.
Du säljer den till farsgubben som tecknar billigaste garageförsäkringen. Sedan köper du tillbaka den när snön försvunnit(för de som tecknat helårsförsäkring).
A fan, så garageförsäkringar är gratis! Hade ingen aning om det.
En försäkrad hoj kostar premie.![]()
Vad tror ni man kan tjöta till sig när man köper en sprillans BMW f800r? Hur mycket kan man gå ner i pris, vad bör jag tjöta till mig osv.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |