men hittar inget offroad forum här.. funderar på att köpa en XT600E och börja min karriär med som offe, kommer endå mest köra landsväg och den ser grymt bekväm ut, men vad jag fått höra är den inte lika aggressiv som XR och TT:n... t.ex men man måste väl endå kunna få up XT600E på bakhjulet på gas?? det skiljer ju bara 1hk mot XR600 och nått litet enstaka på vridet.. och runt 30kg torrvikt... vad tycker ni??