Vet inte om detta är rätt forum

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Ort
Sandby
Hoj
MT10
men hittar inget offroad forum här.. funderar på att köpa en XT600E och börja min karriär med som offe, kommer endå mest köra landsväg och den ser grymt bekväm ut, men vad jag fått höra är den inte lika aggressiv som XR och TT:n... t.ex men man måste väl endå kunna få up XT600E på bakhjulet på gas?? det skiljer ju bara 1hk mot XR600 och nått litet enstaka på vridet.. och runt 30kg torrvikt... vad tycker ni??
 
cbr_micke skrev:
men hittar inget offroad forum här.. funderar på att köpa en XT600E och börja min karriär med som offe, kommer endå mest köra landsväg och den ser grymt bekväm ut, men vad jag fått höra är den inte lika aggressiv som XR och TT:n... t.ex men man måste väl endå kunna få up XT600E på bakhjulet på gas?? det skiljer ju bara 1hk mot XR600 och nått litet enstaka på vridet.. och runt 30kg torrvikt... vad tycker ni??
Ja, det är klart att du kan få upp den på bakhjulet. Se på MC-buden, det är många som kör XT600 och dom är ju inte främmande för att åka på bakhjulet då och då :).

Gå till www.soe.se (svenska offroad-entusiasterna) för ett schysst offroad-forum.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top