Vespa med 750-motor... (film)

Skitafräck !

Den skulle man kört till bankörningar med typ Gotland ring :hihi

Har även sett ett skoterbygge med en RD350 motor :banana
 
Chronic skrev:
Grym, fast sleeper vet jag inte, inte direkt osynligt :hihi
Ja, det har du ju rätt i... men med en ordentlig ljuddämpare kanske. Lite svårt att gömma motorn bara... :hihi
 
jisses, kan tänka mig att den inte känns helt stabil... min vespa glider som en orm på vägen redan nu...
 
lahi skrev:
Ja, det har du ju rätt i... men med en ordentlig ljuddämpare kanske. Lite svårt att gömma motorn bara... :hihi


Feta lår o goretexbrallor så ser ingen motorn, eller så klär man in den i en hockeytrunk :tomten :rolleyes: :död :brinnerup
 
Haha, den va riktigt skön! Inga kruseduller, bara en stor jävla motor, och en riktigt ful vespa. Rå! :yoparty
 
Hade varit kul att se någon stunta med den... Pfeiffer kanske? :D Undrar hur fort den går? Borde väl vara uppåt 200 iaf, om han har utväxling till det... :3freak
 
dra på trissor, sitta där utan brallor så skulle man nog kunna få sig en ordentlig av****ing :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top