Vertemati

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Vad tycker ni om cykeln .Det e en S 570 .
Funderar på att köpa den till våren.
Kom gärna med era synpunkter och ev. erfarenheter om märket och om vad som kan göras snyggare. Om jag köper en så blir det ett annat lyse iallafall.

Bifogat

• 13.jpg
    13.jpg
    99.9 KB · Visningar: 331
tanken sitter under sadeln om du tittar vid bak fjädern så ser du en ofärgad behållare

hrmmmm vad ska jättelimpan vara bra för är det så hela familjen ska kunna åka på utflykt med hojjen lr?

Skärpning!. HVA-motor??

Därimot är det samma lykta som jag hade på min första endurohoj, en Husky 350 -87 (!) :zpy

Pris för denna pjäs?

Köp en husa istället. Har svårt för designen fast smaken är som baken :tummenupp

det är vertematis egna motor .
kostar 105 tusen ny dock detta exemplar kan man få för 80 tusen.

hehe, ja inte fasen vet jag, tänkte på vilken som hade 570 morot bara och det har väl Husquarna en?
Men fy fasen vilken smaklöst ful hoj det där är, men den kanske är bra för seriös motardåkning?
Vilket land är den byggd i föresten, jag har faktiskt aldrig sett märket förr?

Silwer skrev:
hehe, ja inte fasen vet jag, tänkte på vilken som hade 570 morot bara och det har väl Husquarna en?
Men fy fasen vilken smaklöst ful hoj det där är, men den kanske är bra för seriös motardåkning?
Vilket land är den byggd i föresten, jag har faktiskt aldrig sett märket förr?

Jo husqvarana har ju det.
Håller med om att den ser lite skum ut, ful skulle jag inte påstå (jo, fram ljuset va skit ful förresten!)
Italien väl?

Får ju vara djävulskt bra om den ska vara värd 105, fast det är den kanske oxå?

den är italenskt och i tester så säger dom att det är motardernas ducce. Den jag provkörde va en 570 motor i.
Det är bröderna vertemati som har startat företaget det va bl.a dom som startade Vor .

Plasten e väl inte den snyggaste kanske men detaljarbetet e grymt. Det mekaniska e ju så snyggt utfört att man skulle vilja ha den i vardagsrummet.
Plast å lysen går ju å fixa rätt lätt om det e så ;)

Enligt någe test i UK har jag för mig att den mindre 501:an hade 53 hkr på slangen.

Har inte kört nån ... bara torrgasat å klämt lite ... ehh ... rätt länge innan de släpade bort mig ...
Men går den häften så trevligt som detaljlösningarna lovar lär den vara värd 105 000 :-

Titan ventiler å säten i Beryllium ... inge ventiljusteringar ... finns inte ens inspektionsluckor för det.

Silwer skrev:
säg inte att den har sparat nåt drev och har framåtkick åxå:-))
finestra_03a.jpg

Ser inte ut så iaf

kiko skrev:
Plasten e väl inte den snyggaste kanske men detaljarbetet e grymt. Det mekaniska e ju så snyggt utfört att man skulle vilja ha den i vardagsrummet.
Plast å lysen går ju å fixa rätt lätt om det e så ;)

Enligt någe test i UK har jag för mig att den mindre 501:an hade 53 hkr på slangen.

Har inte kört nån ... bara torrgasat å klämt lite ... ehh ... rätt länge innan de släpade bort mig ...
Men går den häften så trevligt som detaljlösningarna lovar lär den vara värd 105 000 :-

Titan ventiler å säten i Beryllium ... inge ventiljusteringar ... finns inte ens inspektionsluckor för det.

Ja då har du inte sett en Husqvarna.. :cool:

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...