Verktyg för att byta fjäder

Svårt att säga då jag än så länge klarat mig utan men 500-1000 kr är väl rimligt det är ju inte raketteknologi direkt
Fattar du väl själv att särskilt mycket fabrikskänsla får man inte för en sketen femhundring :hihi

Fattar du väl själv att särskilt mycket fabrikskänsla får man inte för en sketen femhundring :hihi

Jag får fabriks känsla för 156kr genom att använda
234435s.jpg

Näsplåster gör 1sek direckt...

Vilket sammanträffande att du tog upp just näsplåster, jag brukar få gliringar och konstiga blickar när jag använder det. Jag brukar svara att "jag har så stor näsa men ändå kommer det så lite luft genom den" det brukar tysta dom flesta:D
Faktum är att dom funkar jäkligt bra. Istället för att genomgå en mkt smärtsam operation som kanske gör det bättre, så kör jag med plåster.
Det kanske finns fler här som blir trötta av att köra på bana, prova! syretillförseln ökar både till hjärna och muskler, det gör att det går lite lättare-bättre.

Har testat sådana och dom får inte plats, inte ens dom med en krok går att använda på 2 sidor. Det blir till att tillverka, jag har ju 2 bra bilder nu så det blir nog inga problem. Btw, Öhlins variant kostar styvt 5000 kr inkl:skrämd

Jag har bytt fjäder med hjälp av två spännband för att komprimera fjädern.
Provade innan med biltemas fjäderhopdragare, men dom får som sagt inte plats.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...