verkstadsmanual till aprilia rs 250

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
Nån som har en verkstadsmanual eller reperations handbok att dela med sig av eller vet var man kan få tag på en?
 
marcus nilsson skrev:
Nån som har en verkstadsmanual eller reperations handbok att dela med sig av eller vet var man kan få tag på en?
Tips: kolla med Sven, han har en manual och eftersom du har hans hoj så kanske han kan skiljas ifrån den... Sen ska det finnas en länk här någonstans till RGV250 manualen.

Edit: I 250SP-gruppen på Yahoo finns en massa bra länkar, bl.a denna:
http://upload.theukrsclub.com/RS250 Workshop Manual :tummenupp
 
Last edited:
Ok tack, ja jag har pratat me sven men han hittade inte den när jag var och hämtade hojen.
Jag väntar ju fortfarande på att bli antagen medlem på Yahoo av nån anledning så är jag fortfarande pending.
 
marcus nilsson skrev:
Ok tack, ja jag har pratat me sven men han hittade inte den när jag var och hämtade hojen.
Jag väntar ju fortfarande på att bli antagen medlem på Yahoo av nån anledning så är jag fortfarande pending.
Hmm, undrar om Patrik vet hur man gör... Ska kolla med honom.
 
marcus nilsson skrev:
Nu är jag medlem, var det du Torkel som ringde honom eller? Tackar och :Bugar i så fall :tummenupp
Ett litet mail sen blev det fart på Patrik! :D Välkommen!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top