Verkstadshandbok till Husaberg?

• Thread starter Thread starter hp
  • Start date Start date

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Finns sådana att köpa? Jag har hittat "Workshop Manual" på nätet men det var till 1999 års modell. Någon som vet om det finns även till nyare årsmodeller?

Jag mailade Husaberg förra året angående verkstadshandbok.Jag fick till svar att den skulle vara klar för tryckning efter semestern :confused: Men det är ju snart ett år sen......

det finns till den nya motorn. jag o supermoto lyckades komma över versitt ex från inofficiellt håll men jag vet inte var man köper dem faktiskt. tag kontakt med Husaberg Scandinavia här i örebro och prata med Marcus så hjälper han dig nog
//m

Fråga David Larsson på Husaberg. Enligt han var det inga problem att få fram en sist jag frågade för några veckor sen. Till nya modeller! Artikelnummer: 19013504 - Obs, jag vet inte om det är samma manual för alla modeller. Jag frågade om nummret för min cykel...

Mcbudet skrev:
Tror den finns att handla ring olle olsson

Strul med nått??

Nejdå, men det brukar vara bra att ha en sådan om man stöter på problem. Jag ska ringa till Husaberg och kolla.... :rock

// Edit: Dom hänvisade till återförsäljarna men det ska finnas att köpa enligt Ingela på Husaberg.

Last edited:
Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back