Verkstadshandbok till gsx 750r -92

Gråben

Medlem i polerskadades rixförbund...
Gick med
18 May 2003
Hoj
KTM 660 smc ( avställd ) Puch Maxi 50cc för gatan, KTM 380 i skogen och övrigt
Funderar om nån kan tipsa om vart man får tag på en mekhandbok till en gsx 750 92:a... lr är man tvungen att shoppa från usa...

:( Note: This manual covers models with air/oil-cooled engines only, the liquid-cooled GSX-R750W and GSX-R1100W are not covered.

Naturligtvis har man en vätskekyld gixx... :( :(

Snyltar lite...;)

Är oxå på jakt efter precis samma bok!

Så hittar du ngn kan du ju säga till, så gör jag det samma!!

/Niklas

Bra att ni tar upp detta problem med den vätskekylda. Har inte hittat någon ännu men å andra sidan jag letar inte heller aktivt då jag ej har behövt någon ännu. Hittar någon så tipsa mej gärna.

Bok!

Jag och en polare har letat ganska mycket, men inte hittat något annat än orginal. Den kostar ca 800 pix. :mad:

undra vad som skiljer hojjarna åt annars förutom motorerna...jäkla irreterande...

Skillnad!!

Jag har haynes boken och tycker nog att det är ganska mycket som skiljer sig ganska mycket. Man får väl lite vägledning, men när det väl gäller så stämmer det ej så bra.

Rookie!

Vart får man tag på origanl verkstads handboken? har snackat med firman som servar suzuki här i stan o dom säger att den inte säljs längre till privat personer... vore king o köpa en sån.. tack på förhand..

Gråben

Det är skitsnack att servicemanualerna inte kan säljas till kunderna. Det är bara handlaren som vill stjäla dina pengar för service du kan göra själv. Ring runt.

Som sista utväg, ring Ron Ayers i USA på http://www.ronayers.com/ och beställ en med hjälp av kont/kreditkort.

Ron Ayers är bäst, snabbast och billigast (svårslagen kombination) i USA på Suzuki-delar. Det är en väldigt stor och etablerad firma i North Carolina.

Om dom kan skicka med USPS blir frakten väldigt billig.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph