Verkstad

ryman

HONUNG!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
KTM 640 SM Prestige
Behöver strypa ner min kawa zx6r till 25kw, har bokat tid hos AVA MC den 3:e juni.. men kortet blev klart redan idag så jag undrar om ni vet någon schysst verkstad i stockholm/söder om stockholm som är billiga/bra och kan ha tid snabbare. (kan inte så många verkstäder)

har hört lite negativa saker om AVA MC också så jag blir lite fundersam.
när man stryper hojen måste den bänkas eller gör de de på omregistreringen?

vill ut och åka NUUU! ;)

Dom stryper den och sen får du ett intyg om den begränsade effekten att visa upp på bes. Du har väl bokat tid för besiktningen?

Annars är de olovlig körning även fast den är strypt...

Ring Tobbe !

Svenska Motorcykelaktiebolaget
Vårdkasev. 22
17568 JÄRFÄLLA

Tel. 08 - 28 79 39

Dom stryper den och sen får du ett intyg om den begränsade effekten att visa upp på bes. Du har väl bokat tid för besiktningen?

Annars är de olovlig körning även fast den är strypt...

i know i know, jag är inte helt dum

Ring Tobbe !

Svenska Motorcykelaktiebolaget
Vårdkasev. 22
17568 JÄRFÄLLA

Tel. 08 - 28 79 39

är de bra?

edit: fler alternativ, kanske ngn söder om stan?

vet du ngn verkstad så langa bara namn så kan jag kolla resten, vill få det fixat så jag slipper sitta och ha abstinens över att inte få åka PLEASE :D

Last edited:
kommigen! någon vet väl ngn verkstad som kan göra strypningsarbeten förutom AVA MC och den jag fick av sportbike.. men men va bitterfittor allihopa, tack och bock

Haha, men vad tror du? Du kan ju prova att vara liiiite trevlig om du vill ha hjälp. Men å andra sidan så är det nog ingen verkstad som vill ha dig som kund. :)

jag sa ju tack och bock är inte det trevligt? jag har inte varit otrevlig det va bara det att det var över 90 läsningar och 2 svar, jag är ganska ny inom MC så jag vet inte så många namn och bra verkstäder, allt jag begärde va lite tips om ni visste ngn.

"Haha, men vad tror du?" vad ska jag tro?

jag uppskattar tips mkt och jag lovar att svara trevligt..
90 läsningar ja, alla dom kanske är från Malmö, och dom har nog väldigt dålig koll på hojfirmor i Stockholm, söderort i synnerhet. Det hade nog varit listigare att starta tråden i Stockholmsforumet...
Du kan kolla med Mc-varuhuset, Din Mc, Hela Hojen och Mc-hörnan.

jag sa ju tack och bock är inte det trevligt? jag har inte varit otrevlig det va bara det att det var över 90 läsningar och 2 svar, jag är ganska ny inom MC så jag vet inte så många namn och bra verkstäder, allt jag begärde va lite tips om ni visste ngn.

"Haha, men vad tror du?" vad ska jag tro?

jag uppskattar tips mkt och jag lovar att svara trevligt..

Att kalla de härinne för bitterfittor är inte trevligt....vad är du för nyregistrerad pajas egentligen som inte fattar det ???? Kommer du direkt från Lunarstorm eller?

Att kalla de härinne för bitterfittor är inte trevligt....vad är du för nyregistrerad pajas egentligen som inte fattar det ???? Kommer du direkt från Lunarstorm eller?

nee playehead faktiskt.

Nähh men sorry seriöst, va inte meningen att folk skulle ta det så hårt, tänkte bara eftersom det finns ganska många som kan mkt här inne och är JÄVLIGT duktiga så kanske det skulle finnas folk som kan hjälpa en stackare som bara behöver veta lite namn och tips på verkstäder.
Tack för tipsen so far and once again sorry.:rodnar

nee playehead faktiskt.

Nähh men sorry seriöst, va inte meningen att folk skulle ta det så hårt, tänkte bara eftersom det finns ganska många som kan mkt här inne och är JÄVLIGT duktiga så kanske det skulle finnas folk som kan hjälpa en stackare som bara behöver veta lite namn och tips på verkstäder.
Tack för tipsen so far and once again sorry.:rodnar

Okej, ett tips om rubrik, eftersom Sporthoj är för alla i Sverige så är rubriken "verkstad" rätt dum, de uppe i Norrland eller Malmö kanske läser ditt inlägg "verkstad" men svarar inte eftersom de kanske inte känner till Stockholm. Tex skulle "Bra Kawa-verkstad i Stockholm?" vara bättre.
Hursomhelst har du fått ett bra tips från sportbike. Om det ligger på norra sidan stan eller södra spelar väl kanske inte så stor roll om den är bra, med hoj går det ju fort dit.

Testa MC-Proffsen, de brukar dock ha mycket att göra, men fråga skadar inte. Ligger i Hägersten (Om jag inte blandar ihop med något).

tack, ahh sant.. tyvärr kan jag inte köra hojen dit dels eftersom jag måste strypa den först och dels att den är avställd for the time. men ska ta och höra med dem imorgon.

på med nattmössan och in i dimman!

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back