Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ge firman en chans att ta på sig att betala din självrisk, annars har du inget att förlora att hänga ut dem. Det borde dom rimligtvis förlora mycket mer på.
Men att lämna tillbaka en hoj till en kund i det skicket är inget annat än en skandal, så otroligt dåligt hanterat!
Den där elektroniska enheten verkar intressant.Precis, exakt det jag ska göra.
Och gör de inte kommer jag se till att ordet sprids, för håller med, det är för jävla dåligt.
Alla kan göra fel, men att man inte erkänner när kunden har tillräckligt bevismaterial och även 4 shockalarm med klockslag från en elektronisk enhet jag har i MC, som enbart går igång när MC blir hanterad på ett ovanligt sätt, är galet och då förtjänar man bli uthängd.
Men vi får se hur de ställer sig till det där med självrisken.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Den där elektroniska enheten verkar intressant.
Vad är det för något?
Jag kan tänka mig att det larmar när man knackar ur/i axlarna eller lossar/drar åt, men 2 timmar för ett däckbyte är ju lite väl långt.Det är en larm enhet med notifikationer direkt till mobil för ovanligt beteende på enheten, samt GPS spårare om tjuvarna skulle sno MC.
Den loggar alla rutter MC gör, och alla larm som utlöses. Finns flera andra grejer den gör också, geo-fencing och lite annat.
Bilden nedan är de loggar från tiden verkstaden hade MC.
Man köper enheten men måste också abonnera på tjänsten.
![]()
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag kan tänka mig att det larmar när man knackar ur/i axlarna eller lossar/drar åt, men 2 timmar för ett däckbyte är ju lite väl långt.
Intressant! Frågan är hur mycket "stryk" hojen måste få innan den larmar? Lägga upp hojen på depåstöd? Vanligt ryck och slit för att få upp den på lyft osv?
Eller är det först när den ramlar?
De gick väl och drack kaffe klockan 9, därför det är ett avbrott.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |