"Verkstad" m vinterförvaring i Sthlm?

Larsa_Gasa

Ny medlem
Gick med
23 May 2003
Hoj
r1
Ja jag VET att det är sol och dryga 20 grader ute, men det skadar ju inte att vara ute i god tid :D

Har sett/läst någonstans om (handlare)verkstad i sthlm som erbjöd vinterförvaring till schysst pris men jag kommer bara inte ihåg vart. Nån som kan hjälpa mitt dementa minne på traven?

Larsa_Gasa skrev:
Ja jag VET att det är sol och dryga 20 grader ute, men det skadar ju inte att vara ute i god tid :D

Har sett/läst någonstans om (handlare)verkstad i sthlm som erbjöd vinterförvaring till schysst pris men jag kommer bara inte ihåg vart. Nån som kan hjälpa mitt dementa minne på traven?

Vet ej men har troligen intresse av de oxå-kanske schysstare priser då me...... :tummenupp

Larsa_Gasa skrev:

Vet ej men har troligen intresse av de oxå-kanske schysstare priser då me...... :tummenupp

Larsa_Gasa skrev:

Om du har Yamahan kvar till hösten (eller eventuellt byter till BMW) så kan du få vinterförvara den hos MC-Proffsen i Hägersten. I vintras tog de 300 kr/mån och 200 kr/mån om man servar den hos dem innan (eller i samband med kanske det var)vinteravställningen.

De nås på tel : 08-88 29 18.

Tycker de är riktigt bra att ha att göra med, speciellt Lelle på reservdelsavdelningen, han är en klippa!

FreeWheel på Tobaksspinnargatan på Söder har men jag vet inte vad det kostar. Ring tel: 6437008 och kolla.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back