Verklig hastighet på er hoj.

CMF skrev:
Vad har ni för topphastighet på era hojjar. och vad är det ni kör. inget skitsnack nu. ingen som blit impad ändå! ? ! :arsele

Varför vill du veta det?

SYM JET 50 = 72 km/h
Cresent City Bike = 60 Km/h
VFR 750 -97 = 250 km/h (mätarfart) ändrar jag utdrevningen får jag upp den i högre hastighet eller bättre acc. det är bara att välja.

Om du inte blir impad vad ska du med uppgifterna till?

// Niklas

David81 skrev:
Hmmm ... Vet inte riktigt .. men gissar på max 260 km/h :confused:
Men åter igen .. det är roligare att köra fort på kurviga vägar.. :tummenupp
inte 320km/h rakt fram o riskera livet.. :fatta!

där håller jag med till hundra procent. min cbr har jag bara kört 270km/h med. går nog lite snabbare . men man skall vete att dettta är mätarhastighet så man kan nog dra av lite :hihi

240 enligt Bike. Jag har haft upp den i 220 på mätarn. Då ökar det fortfarande, men huvudet säger ifrån.

lärarn skrev:
240 enligt Bike. Jag har haft upp den i 220 på mätarn. Då ökar det fortfarande, men huvudet säger ifrån.
Va ute och körde med en ZZR600 igår faktiskt.. drog han på axxet rätt lätt. :D men den verkade ha styrka så de hette duga trots 65hk eller vad det nu är i dom.

philsson skrev:
Va ute och körde med en ZZR600 igår faktiskt.. drog han på axxet rätt lätt. :D men den verkade ha styrka så de hette duga trots 65hk eller vad det nu är i dom.
98 hk är det ostrypt. Det mesta av krutet ligger på topp dock så man får varva friskt. Rödmarkering vid 14 000.

Enligt Bike 250 då 255 på mätaren jag har klockat 240 mätarfart fanns mer att ge men rakan tog slut

Har haft 295km/h på mätaren, men enligt bike tester så ska den göra 263km/h. Körde en suzuki gsx-r 750 -96 :a

30-40 km/h kanske... om jag tränar lite så kanske jag orkar trampa upp den i 50 en kortare sträcka. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman