Verklig hastighet på er hoj.

CMF

Nummer två är bara den första förloraren
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
Honda VTR SP1 2001
Vad har ni för topphastighet på era hojjar. och vad är det ni kör. inget skitsnack nu. ingen som blit impad ändå! ? ! :arsele

CMF skrev:
Vad har ni för topphastighet på era hojjar. och vad är det ni kör. inget skitsnack nu. ingen som blit impad ändå! ? ! :arsele

Hmmm ... Vet inte riktigt .. men gissar på max 260 km/h :confused:
Men åter igen .. det är roligare att köra fort på kurviga vägar.. :tummenupp
inte 320km/h rakt fram o riskera livet.. :fatta!

Husan gör 172km/h -02 med -03s vippor.
R6an vet jag inte, 292 har jag haft på mätaren, borde va nånstans runt 260-265.

Skulle gissa på 250 kanske, har varit uppe i 260 mätarfart men det går någ pressa lite till om man vill.

Ingen aning om den verkliga farten såklart, men den går inte så bra nu med det nya helsystemet och K&N-filtret eftersom jag inte har bestyckat korrekt...

Tja, 270-nåt enligt diverse tidningstester. 285 på mätarn = inga problem - men har ju bara haft cykeln några veckor...
/F.

280 Km/h Ska den gå enligt utväxlingen och varvstopp. Inge segdragande, bara pang upp till stopp.

Sen kan man säkert dreva till 300 om man vill, men till vilken nytta? Man blir inte snabbare någonstans endå.

Jag var uppe i 240-250 på min zxr 750 -91. tror inte den gör mer, men vem vet. :) ... höll nämligen inte så länge i den farten... vill ju inte dö.

Va uppe i 180 med min 250 igår... men de fanns mer och ge.. uppförsbacke också :yoparty Ska toppa 210 original undra om motorn är så fräsh fortfarande.

philsson skrev:
Va uppe i 180 med min 250 igår... men de fanns mer och ge.. uppförsbacke också :yoparty Ska toppa 210 original undra om motorn är så fräsh fortfarande.
295 verklihg hastighet enligt begagnatguiden Bike -05.

Har inte kört mycket mer än 200 med min ZXR än, men enligt Bikes begtest ska den göra 245 verklig fart. Säkert uppåt 270 mätarfart, så fel som den mätaren visar.

Ligger väl mellan 260 och 390 beroende på medvinden och nerförsbacken :tummenupp

Testade i förrgårkväll. Finns lite kvar.

Bifogat

• grabbed frame 38.jpg
    grabbed frame 38.jpg
    27.3 KB · Visningar: 283
morlock skrev:
Testade i förrgårkväll. Finns lite kvar.

802 km/h :Bugar och det fanns lite kvar att ge.. fan då gör den väl 1000km/h då?

Är det orginal eller har du gjort något åt hojen???

312,342km/h i speedtrap...med lustgas

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...