verkar billigt

berggren_martin skrev:
Japp, det lär det va. Tycker jag känner igen konceptet :hihi

Verkar bli allt vanligare...och därmed tråkigare!?

Skulle inte förvåna mig om det ringer en massa "schebaber" på den och ska pruta! :D
 
streetfighter1 skrev:
Verkar bli allt vanligare...och därmed tråkigare!?

Skulle inte förvåna mig om det ringer en massa "schebaber" på den och ska pruta! :D

Hehe sant alltså.
Har vid flera tillfällen varit med om att schebaber ringer och
försöker pruta 30-50% redan på telefon.
 
Mattias skrev:
"Schebaber"...? Fan, har www.skinnskalle.com länkat hit, eller?

För övrigt så fattas det en siffra i numret.

Slappna av och ta ett djupt andetag. Han är troligtvis inte rasist bara för att han använde ett sådant uttryck, han kunde lika gärna ha sagt "Nysvensk" eller "Kulturberikare", eller helt enkelt invandrare. Spelar roll :rolleyes:

För övrigt så hittas den saknade siffran i telefonnumret högst upp i annonsen.
 
Mattias skrev:
"Schebaber"...? Fan, har www.skinnskalle.com länkat hit, eller?

För övrigt så fattas det en siffra i numret.

Absolut inte via mig iaf!
Talar tyvärr bara om egen erfarenhet där prutning på 50% skett på telefon eller e-mail innan fordonet setts av personen.
Värst är när jag skulle sälja en -90 Sierra för 3000:- och blev bjuden 1500:- på telefon av en "nysvensk". Behöver jag säga att bilen blev såld samma kväll som annonsen kom ut för angivet pris (3000:-) åt en icke nysvensk.
Detta är bara ett exempel i mängden, jag har blivit rätt blåst när jag åkt och tittat på fordon också och blivit bedyrad innan i telefon om hur fin den är och absolut rostfri! :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top