Ventiljustering på 929 fireblade

Jag lånar tråden lite.
Någon som är sugen på att göra en ventiljustering på min 929 mot två plattor bärs, eller dylikt? :tungan

Jag gjorde storservice, plus lite annat med ventiljustering för 8000, men det skulle nog kostat typ 3000 för bara ventiljustering, kruxet är att man oftast byter massa annat samtidigt...som glykol mm.

Om hojen är äldre än 5-6 år skulle jag gjort det mesta själv! Så invecklat är det inte men det tar tid! Och varje större service kostar! 2500 kostar den stora servicen för våra motarder, och det är ju bara 1/4 av skruvandet mot din CBR! Men då har man det förvisso på papper. Själv skulle jag som sagt gjort det själv om hojen är mer än 5 år!

Sen står där kanske bara nån mupp o bockar av alla punkter på "kolla" listan utan att kolla ett skit, surfar porr resten av dan och tar betalt 6lök av mig sen när jag kommer o hämtar den.

Får börja lära mig att mecka själv antar jag...

sååå är det:fakta

mekar man själv vet man att det blir ordentligt gjort, och snabbt o billigt

Ligger ni alla o sover eller?

Lilleman var uppe o hoppa halvsju imorse, vi har redan hunnit äta gröt, tralla lite visor, bytat bajjblöja och skrivit 3-4 inlägg.

Hallå?

hallå:hej:rullandeu du sover ju bort halva morronen, jag var uppe 05,30

Last edited:
Jag lånar tråden lite.
Någon som är sugen på att göra en ventiljustering på min 929 mot två plattor bärs, eller dylikt? :tungan

Va? VAFAN... Byteshandel!! Har jag inte tänkt på!

Jobbar inom it, är det nån som kan justera mina ventiler så kan jag eventuellt tänka mig att fixa till din sönderporrsurfade dator, som extra bonus kan jag visa hur man raderar historiken så att tanten inte kan se vilka obskyra sidor ni varit inne på...:)

Jobbar inom it, är det nån som kan justera mina ventiler så kan jag eventuellt tänka mig att fixa till din sönderporrsurfade dator

PÅ det glada 90talet ringde det folk stup i kvarten och skulle ha hjälp med sina jävla datorer. Även folk jag aldrig träffat.

Sade att det kostade en låda öl plus en hundring i timmen.
Ungefär en på hundra ville ha hjälp efter det, en idiot sade till och med "men du gillar ju datorer, du tycker ju det här är kul!". :näsblod

Datorkunskap är inget värt på svarta marknaden. Finns alltid nån finnig grannpojk, vars ansikte inte träffats av solljus sedan sporthoj.com registrerades, med ett ohälsosamt förhållande till WoW som gör skiten gratis.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT