Vems var den välta V-MAXen i Malmö?

Status
Ej öppen för fler svar.

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Strosade hem längs Regementsgatan efter träningen ikväll. På gatan utanför Aq-va-qul ligger en Yamahama V-Max på högersidan. Någon måste ju ha knuffat till den tänkte jag.

Någon härifrån som äger den, eller kanske knuffade till den?

Kuritas skrev:
2271829 Strosade hem längs Regementsgatan efter träningen ikväll. På gatan utanför Aq-va-qul ligger en Yamahama V-Max på högersidan. Någon måste ju ha knuffat till den tänkte jag.

Någon härifrån som äger den, eller kanske knuffade till den?
tveksamt..
finns nog inte allt för många max ägare här inne.

YAMAHA vmax står det ju, alltså en sån här:

Bifogat

• yamaha-vmax-hdpi.jpg
    yamaha-vmax-hdpi.jpg
    10.8 KB · Visningar: 697
Så här gör vi. Är det en plastraket som är omkullknuffad då :kulspruta !!! Men är det en hoj av annat slag som ligger då strör vi salt i såren, lägger lök på laxen och tycker det är så jävla roligt! Stå upp för alla motorcyklister. Personligen har jag ägt hojjar av alla möjliga modeller och tycker det är så jävla tragiskt med omkullknuffade/vandaliserade hojar, har även själv råkat ut för det då jag bor i Stockholm och inte har något garage. Jag lider med dig med V-maxen.

JRT skrev:
2272516 Så här gör vi. Är det en plastraket som är omkullknuffad då :kulspruta !!! Men är det en hoj av annat slag som ligger då strör vi salt i såren, lägger lök på laxen och tycker det är så jävla roligt! Stå upp för alla motorcyklister. Personligen har jag ägt hojjar av alla möjliga modeller och tycker det är så jävla tragiskt med omkullknuffade/vandaliserade hojar, har även själv råkat ut för det då jag bor i Stockholm och inte har något garage. Jag lider med dig med V-maxen.
Vem har sagt att den omkullknuffad, försök själv ställa en utombordare upp.

JRT skrev:
2272516 Så här gör vi. Är det en plastraket som är omkullknuffad då :kulspruta !!! Men är det en hoj av annat slag som ligger då strör vi salt i såren, lägger lök på laxen och tycker det är så jävla roligt! Stå upp för alla motorcyklister. Personligen har jag ägt hojjar av alla möjliga modeller och tycker det är så jävla tragiskt med omkullknuffade/vandaliserade hojar, har även själv råkat ut för det då jag bor i Stockholm och inte har något garage. Jag lider med dig med V-maxen.

Jag tror att alla här lider med v-max ägaren. Vi kan alla föreställa oss att det varit våran hoj.

Sedan hela svängen med sporthoj vs kromsläde är ju bara löjlig...

Reb0

På tal om omkullknuffade hojjar... Det är en av anledningarna till att jag inte har den ute på gatan utan inrullad på min gård i Sthlm.

Det roliga är att det är många med mig som också rullar in sina hojjar för natten. Så gott som varje morgon upptäcker jag att det finns fler och fler hojjar på min gata. Varje morgon kan man se rettor, customer och andra hojjar rullas ut av snubbar med hjälm i ena handen och portfölj i den andra ;) Lite kul med goda grannar!

Så här ser en V-max ut (för alla som inte vet) :tummenupp :hihi

Bifogat

• vmax-egl.jpg
    vmax-egl.jpg
    21.4 KB · Visningar: 149
RebelZero skrev:
2272525 Jag tror att alla här lider med v-max ägaren. Vi kan alla föreställa oss att det varit våran hoj.

Sedan hela svängen med sporthoj vs kromsläde är ju bara löjlig...

Reb0
Bara att montera kraschpuckar, det hjälper mot omkullvältning på min iaf.

Visste inte att ni kunde hantera nått som har med snö att göra i huvudtaget i malmö. Än mindre hur fan ni kan putta omkull skiten

Bifogat

• vmax.JPG
    vmax.JPG
    13.4 KB · Visningar: 599
GixxerJensa skrev:
2272533 Bara att montera kraschpuckar, det hjälper mot omkullvältning på min iaf.

Jensa, vält en hoj vilken sort du vill (även dina superballa) i min åsyn så hjälper det inte med kraschpuckar monterade i ditt ansikte för att rädda ditt näsben.

Tragiskt att ni ska behöva göra er så jävla lustiga över att någons hoj är vält...ni skulle väl garva lika mycket om er hoj hittades vält antar jag!

Fjantar! :7peta

JRT skrev:
2272567 Jensa, vält en hoj vilken sort du vill (även dina superballa) i min åsyn så hjälper det inte med kraschpuckar monterade i ditt ansikte för att rädda ditt näsben.

(Någon som sov på soffan igår??? :hihi )

:corn

Rocky skrev:
2272574 (Någon som sov på soffan igår??? :hihi )

:corn

Rocky, boxare också eller? Fortsätt du att leka med dig själv i duschen och käka popcorn. Klart slut!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back