Vems mamma ångrar sig mest?

Vems mamma ångrar sig mest?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Kolla den intellektuella standarden på diskussionen!

Om den utvecklingen från 2003 till 2008 är synonym med SH i övrigt...
Tänkte oxå på det. Har lust att banna ett flertal på den här sidan (4) som endast spammar. Trist att folk inte är mer seriösa än så här.

Kolla den intellektuella standarden på diskussionen!

Om den utvecklingen från 2003 till 2008 är synonym med SH i övrigt...

Ahhh, dessa var dagarna, för att använda ett amerikanskt uttryck.

Och ja, i takt med att lunarstormarna har blivit könsmogna så har onekligen kvaliteten gått ner.

Tänkte oxå på det. Har lust att banna ett flertal på den här sidan (4) som endast spammar. Trist att folk inte är mer seriösa än så här.

Har ju inte själv varit med så värst länge, så man skall nog inte dra för stora växlar på mitt inlägg.

Finns många kloka också, men som alltid, vilka märks mest?

Om jag rannsakar mej själv, så är det lättare att gå igång på nån som skriver dumheter än att peppa den som faktiskt tillför något. Då nickar jag, pillar förnöjsamt i skägget och håller i tysthet med.

Något har hänt med attityden bara den tid jag har hängt här, så mycket är klart.

Något har hänt med attityden bara den tid jag har hängt här, så mycket är klart.

Håller med och känner igen "trenden" (kontrautvecklande) på fler forum än SH. Samtidigt är OT-forumet just OT, det är troligen ingen högre substans i vare sig inlägg eller kommentarer än så. Off topic blir sällan on topic..
:rolleyes:

Shit, vilken gammal tråd ni har hittat.
2003, då var jag bara 19år! Vet inte om jag vill kalla mig så mycket visare nu men jag är iallafall äldre och mer erfaren på gott och ont.

Är det inte bättre du skärper till dig än att BE om att bli bannad? Lite dålig attityd att visa upp tycker jag allt.

Jag tycker det är soft och kunna vara oseriös/fåna sig på nätet....

Här på SH försöker jag i största möjliga mån hålla mig till å´ tramsa i OT-forumet men om det ändå uppfattas som störande av dig som sajtägare/andra medlemmar här på SH så finns det ju bara en utväg. Bann!

Det finns ju en anmälningsfunktion för störande/stötande inlägg, dom som stör sig på mig eller andras tramsande medlemmar får väll använda den funktionen.

Jag kanske är oerhört löjlig och tjurig idag jag vetente :va

Jag tycker det är soft och kunna vara oseriös/fåna sig på nätet....

Här på SH försöker jag i största möjliga mån hålla mig till å´ tramsa i OT-forumet men om det ändå uppfattas som störande av dig som sajtägare/andra medlemmar här på SH så finns det ju bara en utväg. Bann!

Det finns ju en anmälningsfunktion för störande/stötande inlägg, dom som stör sig på mig eller andras tramsande medlemmar får väll använda den funktionen.

Jag kanske är oerhört löjlig och tjurig idag jag vetente :va

Visst, visst finns det många trådar man kan "tramsa" i men enligt mig är detta en hyssad seriös tråd vilket trådlyftaren fortsatte med.
Innan det spåra ur med att alla klaga för att han lyftetråden.

Sen har jag uppfattat att OT-forumet inte är för att tramsa utan OT som står för Off-topic (vilket du vet) och i detta forum så är Allt som har med HOJ att gör On-Topic och allt annat off-topic men det betyder inte att man ska skriva på oseriös nivå som tex Din mamma, dööö!! ja vad det nu skrevs? Eller?

Visst, visst finns det många trådar man kan "tramsa" i men enligt mig är detta en hyssad seriös tråd vilket trådlyftaren fortsatte med.
Innan det spåra ur med att alla klaga för att han lyftetråden.

Sen har jag uppfattat att OT-forumet inte är för att tramsa utan OT som står för Off-topic (vilket du vet) och i detta forum så är Allt som har med HOJ att gör On-Topic och allt annat off-topic men det betyder inte att man ska skriva på oseriös nivå som tex Din mamma, dööö!! ja vad det nu skrevs? Eller?

Jag har inget mer å tillägga en det som jag redan har skrivit.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back