Vems hoj?

Jag smög över den här tråden hit och öppnade den. Varför älskar ni den inte?!

När jag inte får snutens respons (ingen repsol utan honda respons) eller andra bilar att vilja race:a med en så har man med den och i farten ollar deras bilar eller daskar deras motorhuv så blir det en jävla fart :)

Innan bulten petar man in den innanför skinnstället runt nacken som nackskydd, väl framme vid rosen parkerar man lite längre bort för att kunna glida ner den i låret för att få ännu mer respons av damerna.

Hört också att vissa har den bara där på sadeln intill tanken som nån slags tankgrepp och i fotokurvan när man hänger så tror alla det är ens kuk :)

Många fördelar att glida runt med den där jäveln.

Visst ser det ut som en snigel har gått...eh...hasat...eh...transporterat sig över sadeln också. Em I rajt eller em I rajt?

Ahh! Skärgården!

Hände det något eller?
Kulan gick
som vanligt. Fick sotbrand vid Reimers. Drog runt en del på Åland med Petter, Stellan och andra vänner.
http://www.youtube.com/watch?v=EygTwnr6c1s

Hur har du det med din plastbåt, den seglande jättemolekylen? Fixat ngt anonymt syntetsex? Jag skulle helst se sh utan anonyma medlemmar som dig, som aldrig skriver ngt mc-relaterat. För mig tillför du platt intet, ingenting läsvärt för mig. Men det vet du ju redan om.

Last edited:
Jotack, jag var ute i skärgården med henne förra helgen.
Det är ju så tyst och lugnt och skönt i skärgården.
Det händer ju nästan ingenting i skägården.
Man ser bara någon enstaka motorbåt som för en massa oväsen och förpestar luften i skärgården.
Klumpa inte ihop min båt med dina svallgenererande plastbåtsbröder. För mig hade det gärna fått vara fritt från er i skärgården.

Last edited:
Vem hade du retat upp då då?

En kompis fick den i inflyttningspresent. Den gick mest runt som instrument för att förnedra folk. En annan polare (Kesokungen) skulle bara ge mig en "klapp" på kinden. Den klappen blev dock så hårt att jag blev yr, såg fåglar och höll på att ramla omkull. Gummi i sådana mängder ihop med hävstångseffekten blir ganska tungt , speciellt när den är 43 cm lång...

Vem hade du retat upp då då?

En kompis fick den i inflyttningspresent. Den gick mest runt som instrument för att förnedra folk. En annan polare (Kesokungen) skulle bara ge mig en "klapp" på kinden. Den klappen blev dock så hårt att jag blev yr, såg fåglar och höll på att ramla omkull. Gummi i sådana mängder ihop med hävstångseffekten blir ganska tungt , speciellt när den är 43 cm lång...

Hur har du det med din plastbåt, den seglande jättemolekylen? Fixat ngt anonymt syntetsex? Jag skulle helst se sh utan anonyma medlemmar som dig, som aldrig skriver ngt mc-relaterat. För mig tillför du platt intet, ingenting läsvärt för mig. Men det vet du ju redan om.

Klumpa inte ihop min båt med dina svallgenererande plastbåtsbröder. För mig hade det gärna fått vara fritt från er i skärgården.

Vilket utfall! Förvånad, inte minst över att du använder dig av positionering så.

Kan förstå att det fanns ett och annat inlägg som stack efter att du kommit hem från en fin tripp men kom igen...

Man har ju fått höra att sporthoj är en penisförlängare, nu fattar jag! Någon sådan ingick dock inte till min modell :gråta.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman