Vems hoj?

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
2006061122023812_big.jpg

Känner du dig träffad? :)

Tänkte ju röstat på mögels hoj men ser ju nu att det bara är färgen som är samma:huvet :huvet

doro skrev:
2535585 Tänkte ju röstat på mögels hoj men ser ju nu att det bara är färgen som är samma:huvet :huvet

Vad säger du! :mad: Min ninja är inte så gammal. :gnissla Jag har ju zx6r detta är väl en zxr750? Jag har för mig att carro åkte på en liknande när vi åkte igenom götatunnen! :confused:

Mögel skrev:
2535984 Vad säger du! :mad: Min ninja är inte så gammal. :gnissla Jag har ju zx6r detta är väl en zxr750? Jag har för mig att carro åkte på en liknande när vi åkte igenom götatunnen! :confused:

C@rro hade en 750 det där är en 400 om jag inte ser helt galet hade jag inte vetat bättre så kunde man tro att det va skyldig men han har hårigare ben :D

Gottis skrev:
2536630 C@rro hade en 750 det där är en 400 om jag inte ser helt galet hade jag inte vetat bättre så kunde man tro att det va skyldig men han har hårigare ben :D
Fan vad det är coolt med dammsugar slang i tanken:yoparty

Mögel skrev:
2535984 Vad säger du! :mad: Min ninja är inte så gammal. :gnissla Jag har ju zx6r detta är väl en zxr750? Jag har för mig att carro åkte på en liknande när vi åkte igenom götatunnen! :confused:

:hihi

kosz skrev:
2536623 Är nog inte carro ser ju inga :tuttar :D

Men det var ju hojen vi skulle gissa på och inte föraren. :rolleyes:

Gottis skrev:
2536630 C@rro hade en 750 det där är en 400 om jag inte ser helt galet hade jag inte vetat bättre så kunde man tro att det va skyldig men han har hårigare ben :D

Jaså är det en 400. ja ja så bra ser jag inte. (Dåligt kort) :D

Nej nått sunkigt har jag aldrig ägt.... och bara jag som viker ut mig på min hoj ingen andra:tuttar är välkommna där:D

Bifogat

• zx7r3.jpg
    zx7r3.jpg
    46.4 KB · Visningar: 50
C@rro skrev:
2537503 Nej nått sunkigt har jag aldrig ägt.... och bara jag som viker ut mig på min hoj ingen andra:tuttar är välkommna där:D

Påminner om det nya loket som SJ pratar om att köpa in :hihi.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg