Vems hoj?

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
2006061122023812_big.jpg

Känner du dig träffad? :)

Tänkte ju röstat på mögels hoj men ser ju nu att det bara är färgen som är samma:huvet :huvet

doro skrev:
2535585 Tänkte ju röstat på mögels hoj men ser ju nu att det bara är färgen som är samma:huvet :huvet

Vad säger du! :mad: Min ninja är inte så gammal. :gnissla Jag har ju zx6r detta är väl en zxr750? Jag har för mig att carro åkte på en liknande när vi åkte igenom götatunnen! :confused:

Mögel skrev:
2535984 Vad säger du! :mad: Min ninja är inte så gammal. :gnissla Jag har ju zx6r detta är väl en zxr750? Jag har för mig att carro åkte på en liknande när vi åkte igenom götatunnen! :confused:

C@rro hade en 750 det där är en 400 om jag inte ser helt galet hade jag inte vetat bättre så kunde man tro att det va skyldig men han har hårigare ben :D

Gottis skrev:
2536630 C@rro hade en 750 det där är en 400 om jag inte ser helt galet hade jag inte vetat bättre så kunde man tro att det va skyldig men han har hårigare ben :D
Fan vad det är coolt med dammsugar slang i tanken:yoparty

Mögel skrev:
2535984 Vad säger du! :mad: Min ninja är inte så gammal. :gnissla Jag har ju zx6r detta är väl en zxr750? Jag har för mig att carro åkte på en liknande när vi åkte igenom götatunnen! :confused:

:hihi

kosz skrev:
2536623 Är nog inte carro ser ju inga :tuttar :D

Men det var ju hojen vi skulle gissa på och inte föraren. :rolleyes:

Gottis skrev:
2536630 C@rro hade en 750 det där är en 400 om jag inte ser helt galet hade jag inte vetat bättre så kunde man tro att det va skyldig men han har hårigare ben :D

Jaså är det en 400. ja ja så bra ser jag inte. (Dåligt kort) :D

Nej nått sunkigt har jag aldrig ägt.... och bara jag som viker ut mig på min hoj ingen andra:tuttar är välkommna där:D

Bifogat

• zx7r3.jpg
    zx7r3.jpg
    46.4 KB · Visningar: 50
C@rro skrev:
2537503 Nej nått sunkigt har jag aldrig ägt.... och bara jag som viker ut mig på min hoj ingen andra:tuttar är välkommna där:D

Påminner om det nya loket som SJ pratar om att köpa in :hihi.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8