Vem?!?

Mav

Fattigast...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZR 1000
Idag när jag gick till träningen mötte jag en vit FZR på Engelbreksgatan här i V-ås. Klockan var 17.15 ungefär. Var det nån härrifrån måntro? Inte bra för ens egna abstinens att se andra åka. :(

Idag såg jag en touring hoj körandes vid den nya rondellen på Ättekulla, var det nån härifrån? Sen såg jag en motardkille på Vasatorpsgatan utanför HD, var det Benja kanske? :confused:

Sen kom det en Hoj som nyss vatt på Yamahacenter här o körde mot HD, nån här kanske? Jag har även sett en HDkille...........

750RR

På essingeleden så möte man 2 st hojåkare i morse en på glidare.

Det är många ute nu. Såg två Yamaha utanför jobbet på Sveavägen i eftermiddags. Nu är jag avundsjuk.

Jag såg, tyvärr, årets första MC-poliser... Såg dock mest ut som om dom flyttade hojar till service för dom hade en piketbuss efter sig och svängde av i Solna...

Nu är våren här...

maverick_750rr skrev:
Idag såg jag en touring hoj körandes vid den nya rondellen på Ättekulla, var det nån härifrån? Sen såg jag en motardkille på Vasatorpsgatan utanför HD, var det Benja kanske? :confused:

Sen kom det en Hoj som nyss vatt på Yamahacenter här o körde mot HD, nån här kanske? Jag har även sett en HDkille...........

750RR

Nädu, det ska mycket till för att jag ska åka till Hgb i den här kylan...

Dom är överallt, hör hojar utanför jobbet på vägen, jag blir galen, vill också köra :crash

Nästa grej man väntar på är damerna... *tutt smiley*

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...