Vem?

doobidoo

Prata först, tänka sen!
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
-
Vem har gett sig ut i den här kylan och tyvärr klotat?

WighsNews.se skrev:
Borås: Mc-olycka
Strax före 14 körde en motorcykel omkull på vägen mellan Seglora och Viared utanför Borås. Mc-föraren som eventuellt fått en fraktur är vid medvetande. /Teija
Mar 25, 2006, 14:03

EDIT;

06mars423.jpg

06mars422.jpg

Last edited:
doobidoo skrev:
Vem har gett sig ut i den här kylan och tyvärr klotat?
Den vägen är kuperad o smal lutar åt cross säkert inte isfri än mkt snö här nere än!! Ja hoppas det gick bra!!

Trist att olyckorna ska börja så tidigt :död
Hoppas han klarade sig iaf! :)

Det märktes att däcken var kalla idag, det blev några "burnisar" vid rödljusen om man var oförsiktig...

För att det är så jävla kul? :)

Fürstenhoff skrev:
Seriös fråga - VARFÖR!! ger man sig ut och kör motorcykel i dessa dagar då vägarna är besudlade med vägsalt, smuts, grus & is fläckar samt att vädret har denna låga temperatur gör framfarten livsfarlig då däcken inte ens kan utnyttjas till 10%?? :va

Ja, jag vet att jag börjar bli gammal och kanske är det just därför dessa frågor poppar upp i mitt åderförkalkade huvud!! :3freak

/Fürstenhoff.

Konstaterat att det är en militärmc iaf vad man kan se utav bilderna.

Men frågan är hur det gått till. Såg ju bart och fint ut på vägen där. Kanske en eventuell, liten isfläck som han sladdat till och kört rakt ut i diket... :va

Fürstenhoff skrev:
Seriös fråga - VARFÖR!! ger man sig ut och kör motorcykel i dessa dagar då vägarna är besudlade med vägsalt, smuts, grus & is fläckar samt att vädret har denna låga temperatur gör framfarten livsfarlig då däcken inte ens kan utnyttjas till 10%?? :va

Ja, jag vet att jag börjar bli gammal och kanske är det just därför dessa frågor poppar upp i mitt åderförkalkade huvud!! :3freak

/Fürstenhoff.
:tummenupp

Det är väl hemvärnet som varit ute på övning skulle jag gissa med tanke på grabbarna i kammouniform och den fina gröna hojen.

Last edited:
Cyklen är en husqvarna 258:a...Körde sån i lumpen... Sååå jävla kul att köra sån men skidor på... Fast den är knappast snabb, 100km/h om man hade tur... Hoppas det gick bra iaf...
'
Jag va ute på första 5 milaren för året idag... Det va kallt om kulorna men det va så skönt att känna cyklen mellan benen =)

// :Bugar Score :tuttar

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...