Vem wheelade på Huddingevägen [Sthlm]?

Nitrous skrev:
Såg två hojjar idag på e4-an södergående vid Nortull, en RF600 och en gammal GPZ .
Men dom hade inte en chans när laddtrycket i turbon fick bestämma på Volvon. Kände mig bara tvungen att köra om dom eftersom dom åkte hoj i Februari.

:yoparty

/Nitrous

Det var nog mig och polarn som du drog om, om det var en pippigul RF och en röd GPX. Sen att det var lite halt på sina ställen och man e lite ringrostig gjorde inte saken bättre. Bra bortförklaringar va :rolleyes:

Last edited:
spy på ni grabbar,dom hade nog roligare på sina tvåhjulingar än vad ni hade när ni satt o pillade på era tangentbord iaf. :fatta!

appropå det där med att låsa in nycklar i bilen så har jag bara gjort det en gång, men det var dålig tajming på det. jag hade precis blivit stoppad i en laserkontroll när jag körde bil. jag vet inte vad jag tänkte på men jag bara tryckte ner låsknappen på dörren och drog igen dörren. skapligt pinsamt. jag hade hållt toppfart på bilen rakt in i laserkontrollen och när jag såg snuten så låste jag så gott som upp alla däcken tills jag kom under 100 i fart. jag var helt säker på att dom hade mig på rejält hög fart. kanske var därför jag klantade mig. hur som helst så dyrkade snuten upp bildörren med en liten ståltrådsliknande grej på kanske 9 sekunder :)

bmwjohan skrev:
appropå det där med att låsa in nycklar i bilen så har jag bara gjort det en gång, men det var dålig tajming på det. jag hade precis blivit stoppad i en laserkontroll när jag körde bil. jag vet inte vad jag tänkte på men jag bara tryckte ner låsknappen på dörren och drog igen dörren. skapligt pinsamt. jag hade hållt toppfart på bilen rakt in i laserkontrollen och när jag såg snuten så låste jag så gott som upp alla däcken tills jag kom under 100 i fart. jag var helt säker på att dom hade mig på rejält hög fart. kanske var därför jag klantade mig. hur som helst så dyrkade snuten upp bildörren med en liten ståltrådsliknande grej på kanske 9 sekunder :)
Åkte du dit då?

jo det gjorde jag men jag lyckades få ner farten till 105 på 90 väg. kände mig jääääävligt nöjd med det då det gick väldigt mycket snabbare innan. att jag bromsade allt vad jag kunde sa snuten konstigt nog inget om, men det kanske inte syns så bra när man står och snokar genom siktet på laserpistolen.

Bikerbitch skrev:
Rammstein, din avatar stämmer rätt bra in på den hoj och kläder jag såg.
Såg isåfall dig vid Huddingekorsningen där Statoil/OkQ8 ligger.
Mot Tumba stod du vid rödljuset rätt länge. Och 10-15 senare var du på väg mot staden. Efter korsningen var det bakhjulet.

Kan det ha varit du?

Kan varit jag :)

Stephen skrev:
Rammstein.. Jag hörde en fågel viska att jag skulle få låna din hoj nån dag framöver..... :rolleyes:
Hoppas iaf du hade en trevlig åktur....

Vill du, så får du låna den :fakta

Har nog fixat jobb till dig med :)

Corbalin skrev:
kul dag? låsa in nycklarna och hålla på.. hehe
jag gjorde det med en gång, då tog jag fram ett järn ur bagaget och satte igång att benda ut dörren så jag kom åt låset med en pinne...dom som gick förbi frågade typ.. "går det bra", jadå sa jag å fortsatte.. detta måste ju bevisa att det inte är någon som bryr sig..

hmm spääm kanske, men vad vet väl en enkel användare..

Haha. Bröt mig in i min nissan cherry med ståltråd (hade tappat bort nyckel.) en polisbil åker förbi. Stannar till tittar, jag tittar tillbaka, de åker vidare...

Va fan tänker jag. Kan man stjäla bilar utan att de bryr sig. Hur fan kan de veta att det är min bil. Stod jo och röck i ståltråden så de kan inte missat vad jag gjorde...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park