Vem wheelade på Huddingevägen [Sthlm]?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Klockan 14.30 idag svischade det förbi en vad jag tror var en svartorange KTM, först mot Tumba hållet sen tillbaka mot stan, fast då på bakhjulet.
Bara nyfiken om det var någon härifrån forumet som kunde glädja min så annars klantiga eftermiddag...

:yoparty

Bikerbitch skrev:
Klockan 14.30 idag svischade det förbi en vad jag tror var en svartorange KTM, först mot Tumba hållet sen tillbaka mot stan, fast då på bakhjulet.
Bara nyfiken om det var någon härifrån forumet som kunde glädja min så annars klantiga eftermiddag...

hehe.. känndes det hårt att se? kliade det i fingrarna?
grattis, då lider vi av samma sak! åk-abstinens..
eller du kanske tagit ut din?

Bikerbitch skrev:

undrar om det va mig du såg då,va ute en sväng förut,mötte en husa som hade problem med tyngdlagen oxå :hihi :hihi

Bikerbitch skrev:

Var det inte jacke så kanske det var jag :tummenupp
Har fö stött på 5st hojar, under mina 4tim idag :banana

Last edited:
Rammstein, din avatar stämmer rätt bra in på den hoj och kläder jag såg.
Såg isåfall dig vid Huddingekorsningen där Statoil/OkQ8 ligger.
Mot Tumba stod du vid rödljuset rätt länge. Och 10-15 senare var du på väg mot staden. Efter korsningen var det bakhjulet.

Kan det ha varit du?

Corbalin; Jag stod brevid min bil med nycklarna inlåsta ;) Kunde inte undgå det porriga ljudet av en båge närma sig och blev sådär äckligt glad och stod med ett brett leende på läpparna.. *gaaaaaaaaaaaaah*

Bikerbitch skrev:
Corbalin; Jag stod brevid min bil med nycklarna inlåsta ;) Kunde inte undgå det porriga ljudet av en båge närma sig och blev sådär äckligt glad och stod med ett brett leende på läpparna.. *gaaaaaaaaaaaaah*
kul dag? låsa in nycklarna och hålla på.. hehe
jag gjorde det med en gång, då tog jag fram ett järn ur bagaget och satte igång att benda ut dörren så jag kom åt låset med en pinne...dom som gick förbi frågade typ.. "går det bra", jadå sa jag å fortsatte.. detta måste ju bevisa att det inte är någon som bryr sig..

hmm spääm kanske, men vad vet väl en enkel användare..

Corbalin skrev:
jag gjorde det med en gång, då tog jag fram ett järn ur bagaget och satte igång att benda ut dörren så jag kom åt låset med en pinne...dom som gick förbi frågade typ.. "går det bra", jadå sa jag å fortsatte.. detta måste ju bevisa att det inte är någon som bryr sig..

Jag stod och såg allmänt ball ut när jag inväntade farsan som skulle droppa förbi extranycklarna. :rolleyes: Var ju därför Rammstein eller KTMJacke kom förbi och förgyllde min eftermiddag.
Ap-klantigt att låsa dörrn med nycklarna i tändningen, antagligen första och sista gången. Ska jag själv skaffa Volvo a la 80 tal är det dags att lära sig hur man bör göra..

Bikerbitch skrev:
Rammstein, din avatar stämmer rätt bra in på den hoj och kläder jag såg.
Såg isåfall dig vid Huddingekorsningen där Statoil/OkQ8 ligger.
Mot Tumba stod du vid rödljuset rätt länge. Och 10-15 senare var du på väg mot staden. Efter korsningen var det bakhjulet.

Kan det ha varit du?

tja bb,läste inte så noga tydligen.Såg nu att det var 14,30 du sett nån.Då kan det inte ha varit jag,jag var ute vid 12 tiden.Men sköjj va det,helium i framdäcket tror jag :rofl

Såg två hojjar idag på e4-an södergående vid Nortull, en RF600 och en gammal GPZ .
Men dom hade inte en chans när laddtrycket i turbon fick bestämma på Volvon. Kände mig bara tvungen att köra om dom eftersom dom åkte hoj i Februari.

/Nitrous

Gustav1 skrev:
Ja tyngdlagen verkar ha krabbat lite idag. :D
Haha.. krabba kan du ju inte skriva.. inte en person norr om jönköping /el söder om växjö som vet vad det betyder.. hahaha :lol

Jag tycker annars tyngdlagen alltid verka ha de ganska krabbigt.. :)

Corbalin skrev:
men hallå... förklaringen då pucko! :fatta!

Krabba - Strula - Inte fungera - Jävlas...ja, finns säkert fler.

Trodde inte det bodde folk söder om växjö, norr om jönköping. :rofl

Rammstein skrev:
Var det inte jacke så kanske det var jag :tummenupp
Har fö stött på 5st hojar, under mina 4tim idag :banana
Ligist... :4skrika :6surkart :hördu
JAg vill åxå kunna åka....
Jaja... Det löser sig om nån månad då jag tar ut min silverpil.... Men just nu är abstinensen enorm....

Rammstein.. Jag hörde en fågel viska att jag skulle få låna din hoj nån dag framöver..... :rolleyes:
Hoppas iaf du hade en trevlig åktur....

Corbalin skrev:
men hallå... förklaringen då pucko! :fatta!
neehe.. :p tänkte att ni kunde få lite o fundera på.. :D

Som ex.. läxorna e krabbiga, kan betyda att dom e svåra, jobbiga, strular eller kanske rent av tråkiga (eller precis allt).. el om man ska byta något enkelt på hojen, men givetvis så blir de ju aldrig så enkelt som man tror.. så säger man.. de e fan alltid nått som skall krabba.. alltså strula..

alltså tyngdlagen verkar ha de väldigt jobbigt idag.. eller.. att tyngdlagen verkar inte riktigt funka idag..

Edit: växjöbon hann visst före.. :D

Corbalin skrev:

Det är ingen som bryr sig tyvärr!
Jag tappade nycklarna till ett granitlås+kedja. Lånade ett besindrivet elaggregat och en vinkelslip för att lösa situationen. Men det var så mörkt så vi var tvungna att släpa skiten under ett gatlyse på parkeringen för att kunna se.
Diskret och fint kapade jag av kedjan med vinkelslipen medan folk passerade och tittade lite. Ingen passerande kommenterade ens...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park