Vem vinner SS600 2010?

Vem vinner SS600 VM 2010?

• Antal röstningar
    0

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ett ganska tunnt startfält men med två nordbor så det blir säkert kul att följa som vanligt.

Vem kommer vinna SS600 2010?
Spanskt eller Irländskt? Kanske Turkiet tillbaka eller en Fransman?

Personligen tror jag det kommer stå mellan Lascorz och Laverty, inte så oväntat kanske. Tror Laverty drar det längsta strået.

Last edited:
Laverty och Lascorz kommer att hänga med länge, men i slutändan tar nog Sofuoglu guldet till Turkiet.

Men vem har röstat på Alexander Lundh? Självklart hade jag också röstat det om frågan var "Vem hoppas du vinner WSS 2010?", men frågan är ju nu vem man tror kommer att vinna. Man blir superglad om han plockar poäng ibland, kommer han topp tio någon gång så är det nästan som att vinna ett race.

Lascorz!
hrms5c.jpg

Har man inte som målsättning att vinna, så vinner man inte.

Har man inte som målsättning att vinna, så vinner man inte.

Ja ja, det finns säkert tusen klyschor till man kan skriva. Men är man realistisk så kommer han ju inte att vinna världsmästerskapet under sitt första år. Något han själv är väl införstodd med. Självklart hoppas jag till tusen att så kommer att bli fallet, men nu lever vi ju inte i en fantasivärld. Det får bli 2011 helt enkelt:)

Det enda jag vet är att Lundh alltid ger allt och att det i år kommer att sitta en highsider.se-dekal på hans VM-cykel:banana

Lascorz vs Lundh:

portimao_23jan_wss_7.jpg

Last edited:
Ja ja, det finns säkert tusen klyschor till man kan skriva. Men är man realistisk så kommer han ju inte att vinna världsmästerskapet under sitt första år. Något han själv är väl införstodd med. Självklart hoppas jag till tusen att så kommer att bli fallet, men nu lever vi ju inte i en fantasivärld. Det får bli 2011 helt enkelt:)

Det enda jag vet är att Lundh alltid ger allt och att det i år kommer att sitta en highsider.se-dekal på hans VM-cykel:banana

Haha, sannerligen en kliché men inte mindre sann för det. Hade han gått ut och sagt att han ska vinna VM hade det ju varit mer förståeligt att någon trott på honom och därav röstat. Nu känns det ju bara självklart att personen inte varit helt seriös i röstningen.
:)

Haha, sannerligen en kliché men inte mindre sann för det. Hade han gått ut och sagt att han ska vinna VM hade det ju varit mer förståeligt att någon trott på honom och därav röstat. Nu känns det ju bara självklart att personen inte varit helt seriös i röstningen.
:)

Det har du säkert helt rätt i.

Fattar fan inte att det snart är dags för race! Redan nästa helg är det dags för premiären=) Äntligen!

Jag tror på Laverty.

Från att floppa totalt 2 säsonger i 250GP 2007-2008 så kör han 2 race i SS600 2008 och kommer 3a i sitt andra race.
För att säsongen 2009 komma 2a i totalen, hans trendurva pekar åt rätt håll.

Klart jag röstar på Lundh.
Han har kört brallorna av mig på varenda tävling i sommar.
Och det kan ju bara betyda en sak. Han är snabbast i världen :tummenupp

man är ingen bolt bara för att man inte blir passerad av en rullator.
eller ingen loeb för att man kör om grannens 245:a...
lundh är snabb,med det han gjorde på finalen så är han kanske snabbast i sverige.men om man jämför med kai börre och ser till vad han presterar i världen så blir jag glad om topp 10 uppnås av alex.men vad jag hoppas:)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien