Vem vinner PRO Superbike på Sturup?

2905354 Utan Lodnert blir det svårt att få RR att fungera, han gör otroligt mycket för sporten.
Tyvärr är ju ofta det dåliga som får dom stora rubrikerna, medan det som är bra tas för givet...

Vad sägs om en hyllningstråd för Kenneth? För allt bra han gjort.

Tyvärr är ju ofta det dåliga som får dom stora rubrikerna, medan det som är bra tas för givet...

Vad sägs om en hyllningstråd för Kenneth? För allt bra han gjort.
Eller en tråd som ber honom att stanna kvar och fortsätta sitt jobb för Svensk Road Racing.

2905477 Eller en tråd som ber honom att stanna kvar och fortsätta sitt jobb för Svensk Road Racing.
Ja faktiskt. Jag kan förstå att han tog kritiken hårt från Sturup-helgen. Allt måste gått fel. Men jag tycker ändå inte det är mer än ett misstag som inte ska få honom att avgå helt.

Ja faktiskt. Jag kan förstå att han tog kritiken hårt från Sturup-helgen. Allt måste gått fel. Men jag tycker ändå inte det är mer än ett misstag som inte ska få honom att avgå helt.

Det hela är så enkelt stannar inte lodnert kvar på sin post så kommer roadracing sverige förlora stort på detta då allt kommer att avstanna när det gäller utbildningar samt tekniskt kunnande
Det säger en hel del att vi förare får ta oss i kragen och börja gå lite utbildningar så vi inte bara kan hänga upp oss på en enda man samma sak kan ju ske om han blivit alvarligt sjuk.
Lodnert måste bli kvar där finns inga alternativ:tummenupp

Kan inte detaljerna - men jag har svårt att se att EN person kan vara ansvarig för det inställda race:t i söndags.

Det hela är så enkelt stannar inte lodnert kvar på sin post så kommer roadracing sverige förlora stort på detta då allt kommer att avstanna när det gäller utbildningar samt tekniskt kunnande
Det säger en hel del att vi förare får ta oss i kragen och börja gå lite utbildningar så vi inte bara kan hänga upp oss på en enda man samma sak kan ju ske om han blivit alvarligt sjuk.
Lodnert måste bli kvar där finns inga alternativ:tummenupp
Det kan bli så pass illa att vissa tävlingar inte går att genomföra, Lodnert måste fortsätta inom sporten :tummenupp

Men finns det ingen som vet om han slutat eller om det bara är rykten?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT