AndreasNo
Bannad
vadå... du finns ju på en annan lista nånstans i snuskblomans "listor-antekningsbok" :hångel![]()
jaaasså de va så de va ja... gött de..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vadå... du finns ju på en annan lista nånstans i snuskblomans "listor-antekningsbok" :hångel![]()

DEt tror jag inte på3093600Jag har träffat Långa farbron, men jag har sett längre farbröder.![]()
Jag har träffat Långa farbron, men jag har sett längre farbröder.![]()
Och du ser inte alls ut som på din avatar![]()

Alla som ingen vill träffa kan ju ha en egen stor träff där alla som alla vill träffa inte är välkomnaVad säger ni?
![]()

ohh, mig utöver alla andra3093871Jag vill träffa ALLA här! Och Miss_Orchidee.
Miss_Orchidee vill jag träffa oxå.
:
ohh, mig utöver alla andra:
snuskfarbror![]()
![]()

EDIT: Att få föra en konversation med Jente på fyllan hade varit en höjdpunkt i mitt liv.
jag full, tror det inte går exaktJa kom på en som jag redan träffat en gång men då va jag så jävla askalas så ja inte ens kommer ihåg de

ja, riktigt jävla dyngrak var du!![]()
Det är för du är rödhårig...
Vi vet vad rödhåriga cheyer vill göra![]()
Bönade och bad? No no, du ska vara glad att du fick sova i samma soffa.Du ville träffa mig, du bönade och bad:

Smallsocks måste ja ju träffa med3094088Det är för du är rödhårig...
Vi vet vad rödhåriga cheyer vill göra![]()

Inte då, jag är ren och fin3095082Jag har lärt mig den hårda vägen att rödhåriga brudar sprider smittor. Är det vad hon vill göra?

Den satans svennis... ja fick fan ligga sked med kattskrället... och lukta på din äckliga fotsvett3095276Bönade och bad? No no, du ska vara glad att du fick sova i samma soffa.
Det var jag och katten som hade bokat den, som du bittert fick erfara.![]()
:Ingen vill träffa mig!
Av de jag INTE träffat skulle jag nog vilja träffa Gustav1, Duckie och Nursey. Säkert fler om jag tvingar mig att tänka lite, men det orkar jag inte nu.![]()
Ingen vill träffa mig!
Av de jag INTE träffat skulle jag nog vilja träffa Gustav1, Duckie och Nursey. Säkert fler om jag tvingar mig att tänka lite, men det orkar jag inte nu.![]()
ohh, mig utöver alla andra:
snuskfarbror![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |