Vem vill du träffa?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ikväll hade jag oturen att träffa både Duckie och Gustav1 på samma gång. Det hela var på en s.k. fest hemma hos Långa Farbrorn och Skrutten.

Visserligen var det trevligt, egentligen, men, min frågeställning rör mest vem man skulle vilja träffa av forumprofilerna paw riktigt s.a.s.

Jag hade nog velat träffa Mattias, för att se om han är sådär häftig som jag tror att han är. (G1 sa att han var mellantuff, typ). Sen hade jag velat se RoLLER's båt. Jag hade iofs inte bangat att kolla på en match mellan VF och FBK med Valmers och Gudstoff.

Så, vem vill du träffa, egentligen?

Allihop! :) Nja, jag har väl redan träffat på det stora flertalet av "profilerna" på mässor, SH-pubar o.d. genom åren - framförallt de som var med 02-03. De flesta är riktigt trevliga bekantskaper, men sällan så flashiga som man kan tro efter att läst inlägg på SH :D

hehehe alla j-vla ot-pajasar (ja dom flesta har ju nämnts) vore skoj o träffa ;)
ja, nykter skulle man ju inte vilja va iaf

Kazmur skulle jag inte haft något emot att hinka import-öl/vin/sprit, lyssna på könsrock och leka Sverige dansar och ler med! :smasha :fyllisar :huvet

Jag vill träffa alla! Funkar det? Hinner jag?

För övrigt är jag inte så himla tuff som man kanske kan hoppas. Jag är en cuddly-wuddly nallebjörn-gosig myskille.

Jag vilja vara med Avatar och Silwer på en krogrunda. Det skulle nog vara skoj.

Edit: Det där lät väldigt pride-vänligt så Supergirl får väl vara med. Bara det borgar för en underhållande kväll.

Det är ytterst få jag inte skulle vilja träffa...

Men skulle jag svänga förbi Mc Donalds på sveavägen skulle jag bli glad om jag träffade Nursey, Jörgen Karlsson, Swedie, Mattias, Roller, Dr Bike, Andersson Turbo och alla andra som har utmärkt sig på forumet genom att vara roliga, kunniga och/eller ha intressanta hojar...

(jag vet att jag har glömt massor, men jag plockade fritt ur mitt dåliga minne)

Farfar. Och Paradoxy

Ingen...tråkmånsar... Förutom Paradoxy :kär

Vill träffa Paradoxy nästan varje dag.

Bla bla bla... Paradoxy :kär

Paradoxy verkar faktiskt som en skön snubbe...

hehehe Paradoxy vore skoj o träffa ;)
ja, nykter skulle man ju inte vilja va iaf

Jag vill träffa Paradoxy! Funkar det? Hinner jag?

Jag vilja vara med Paradoxy på en krogrunda. Det skulle nog vara skoj.

Jag vill träffa Paradoxy :D

Men skulle jag svänga förbi Mc Donalds på sveavägen skulle jag bli glad om jag träffade Nursey, Paradoxy, Jörgen Karlsson, Swedie, Paradoxy, Mattias, Roller, Dr Bike, Paradoxy, Andersson Turbo och Paradoxy och alla andra som har utmärkt sig på forumet genom att vara roliga, kunniga och/eller ha intressanta hojar...

Paradoxy, helst! :kär

/Gustav1

Wow, jag är rörd :rodnar

Jag vill träffa Nörsey, Duckie, Gustav1, Mattias, UT och KalleNorton =/

Jag hade också velat träffa G1 och ankan då jag var bjuden till Farbrorn men jag valde att ligga hemma och kräkas istället :gnissla

Nu mår jag dock ganska bra igen och snart är det superbajk :)

Men skulle jag svänga förbi Mc Donalds på sveavägen skulle jag bli glad om jag träffade Nursey, Jörgen Karlsson, Swedie, Mattias, Roller, Dr Bike, Andersson Turbo och alla andra som har utmärkt sig på forumet genom att vara roliga, kunniga och/eller ha intressanta hojar...

(jag vet att jag har glömt massor, men jag plockade fritt ur mitt dåliga minne)

Håller med, samtliga som har en stark profil på SH är man såklart nyfiken på.

En förfest med Kia och Gabor skulle vara nåt det :hihi.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti