Vem vart jagad av snuten ikväll?

Sircomander

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Ktm 250 :)
Satt på bussen vid mcdonalds fyrislund typ! bussen ska korsa E4an, Jag ser en sporthoj som åkte förbi E4an i säkert 200blås! och det var mycket bilar också men han sicksackar sig igenom alla! sen 10sec efter åker 3st blåvita bilar efter. Kan det ha vart Ghostrider jag såg? han hade svart hoj och svart ställ! har suttit å funderat på det hela kvällen om det var han! någon som vet om han håller på att göra ny film ? : :banana

Jag tror att det va Gåstraijder som börjat knäcka extra som mc-bud åt No1 :D Se LÄNK

Svart hoj och svart ställ? Kongo skulle ändå aldrig erkänna att det var han... :7peta

Allvarligt talat så tror jag inte att du får svar på den frågan i ett öppet forum som vem som helst kan läsa. Dessutom måste det ha varit en utböling eftersom alla jag känner i stan kör jättelugnt! :gnissla

Nursen skrev:
Svart hoj och svart ställ? Kongo skulle ändå aldrig erkänna att det var han... :7peta

Allvarligt talat så tror jag inte att du får svar på den frågan i ett öppet forum som vem som helst kan läsa. Dessutom måste det ha varit en utböling eftersom alla jag känner i stan kör jättelugnt! :gnissla

hehe okej! sant sant! fixar en ny tråd!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...