Video vem vare som fucking wheela?

Uppenbarligen skiljer sig definitionen av att "köra på bakhjulet" ganska mycket mellan olika forum :D

Hade rättsväsendet försökt ta mitt körkort för det där hade jag påstått att jag nyste 2 gånger under acc varpå det blev så...:tungan

Bra att de tar krafttag mot sådanadär vansinnesåkare!!

Om det där är polisens värsta känns Sverige ganska beskedligt.

Sådär händer det ju vid varje rödljus om man bestämmer sig för att krana stumt på en nyare literklubba. Att dom sen kallar det för GALNINGPEWPEWPQQQQQQQ verkar helt absurt.

Kolla på fler avsnitt, är inte överdramatiseringen av hela programmet ett skämt i sig...

"Den civila polisbilen börjar följa efter motorcyklisterna och det går fort, tidvis över 130km/h"

Suck

Skrattade när jag såg klippet... Det måste vara gåstrajder som är i farten :hihi

lol ja det där såg riktigt farligt ut :va

DoubleFacePalm.jpg

Till och med min polare som håller på att ta körkort för bil och är allmänt anal med regelrytteri i trafiken reagerade med "Va? Varför tog snuten hojföraren som lekte lite på en i övrigt tom väg?"

Säger nog allt. :D

Jag tycker såna här klipp kan vara roliga att titta på, men med en anal-retentent amatör i speakerbåset så blir jag enbart kräkbenägen.

Nån som vet var man kan hitta "rena" klipp utan dessa intelligensbefriande kommentator-spår?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park