Vem var killen med glömd distans "haveri"

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Vem var killen på en GSX-R som hade glömt att montera på en distans på bakhjulet så det tugga sving?
Är han medlem här på sporthoj må tro?

Anledningen är att jag ville höra med honom ang hans nice guldfärgade race fotpinnar,fick aldrig chansen o prata med honom på Sturup

Last edited:
jtds skrev:
R1Racer ville nog bara ge uttryck för sin skadeglädje. Han verkar vara en sån person.

*

Bingo skrev:
R1Racer ville nog bara ge uttryck för sin skadeglädje. Han verkar vara en sån person.

Ett JÄVLA PÅHOPP!! ska se till att du blir svartlistad :rofl
(Han verkar vara en sån person),tack för den och vill du ha det så så varför inte man kanske skulle glädjas åt andras problem/skador.Har inte kännt efter det tidigare,du kanske kan förklara hur det känns :hihi
Nä det var inte av den anledningen men du är kanske skadeglad själv :va
Jag fick aldrig något tillfälle att snacka med GSX-R ägaren,skulle bara fråga vart han köpt sina nice guldfärgade race fotpinnar och om de är fullt ställbara.

Såna skulle eventuellt passa fint på min oxå.
Där av jag ville ha kontakt o höra om han var/är medlem här på forumet.

Last edited:
R1 racer skrev:
Ett JÄVLA PÅHOPP!! ska se till att du blir svartlistad :rofl
(Han verkar vara en sån person),tack för den och vill du ha det så så varför inte man kanske skulle glädjas åt andras problem/skador.Har inte kännt efter det tidigare,du kanske kan förklara hur det känns :hihi
Nä det var inte av den anledningen men du är kanske skadeglad själv :va
Jag fick aldrig något tillfälle att snacka med GSX-R ägaren,skulle bara fråga vart han köpt sina nice guldfärgade race fotpinnar och om de är fullt ställbara.

Såna skulle eventuellt passa fint på min oxå.
Där av jag ville ha kontakt o höra om han var/är medlem här på forumet.
Då ber jag så mycket om ursäkt för mitt påhopp :)

Fotpinnarna är i teorin fullt ställbara, men bromspumpens placering gör att jag bara kan ha dem i läget längst bak. Passar mig perfekt där men konstruktionen i sig är rätt korkad. Jag vet inte om de finns till din R1 och därmed heller inte om det är samma problem där.

Jag har köpt dem av Axxess på forumet (han med GSX-R 600 -04). Han bor i Lund fö. Priset på dem är förvånansvärt lågt.

Tackar!

Bingo skrev:
Då ber jag så mycket om ursäkt för mitt påhopp :)

Fotpinnarna är i teorin fullt ställbara, men bromspumpens placering gör att jag bara kan ha dem i läget längst bak. Passar mig perfekt där men konstruktionen i sig är rätt korkad. Jag vet inte om de finns till din R1 och därmed heller inte om det är samma problem där.

Jag har köpt dem av Axxess på forumet (han med GSX-R 600 -04). Han bor i Lund fö. Priset på dem är förvånansvärt lågt.

Bingo
Då har vi löst det och gräver ner allt gräll.
Jag tar din ursäkt till mej.
Tyckte bara det var lite dumt skrivet av dej innan,somsagt anledningen var bara fotpinnarna.
Jag hoppas det går smärtfritt och inget gått i sönder på hojen.
Ska du köra på söndag 28/8 så ses vi på banan,dock nog inte i samma grupp förmodar jag.
Jag ska kolla upp om de finns till min R1:a oxå.
Tackar för infon ang pinnarna.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...