Vem var in på mitt jobb och lånade mitt depåstöd?

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
När jag låg på sjukhuset så var det någon här som var inne på jobb och lånade mitt depåstöd vilket i sig är helt ok.Men det vore än mer ok om jag kunde få reda på vem det var och kanske t.o.m. få tillbaka det? :confused:

Min kollega på jobb kunde inte komma ihåg namnet därav denna tråd.....för jag har då j****lar ingen aning!!

CARPE DIEM...mina vänner :tummenupp

Von Vettet skrev:
När jag låg på sjukhuset så var det någon här som var inne på jobb och lånade mitt depåstöd vilket i sig är helt ok.Men det vore än mer ok om jag kunde få reda på vem det var och kanske t.o.m. få tillbaka det? :confused:

Min kollega på jobb kunde inte komma ihåg namnet därav denna tråd.....för jag har då j****lar ingen aning!!

:va Passar det till en gixxer -04a :va :rofl :rofl

Har du kollat med dom som låna ut förvaringsplats till dig o tog hem bågen????

Von Vettet skrev:

då får din kollega på jobb stå för ett nytt depåstöd :fatta! .tycker jag iaf

Verkar seriöst att vem som helst kan kuta in och hämta i stort sett vad som helst.
Sitter nycklarna i bilarna? :rolleyes:

Jag är så modest så jag nöjer mig med en IS200, står det några sånna lämpligt till?
Kanske med till hälften ifyllda ägarbytesblanketter? ;)

Hoppas du får tillbaks dina grejer VV.

*/ ?>
Back