Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:.. lekte ghostrider Måndagen 12/4 runt 22.00 på malmövägen..
Har hört en mc 4-5 gånger nu.. o varje gång så tippar jag på att han blåser förbli i minst 150 närmare 200km/h :kocko
Jag satt bakpåmetallgutten skrev:Det var jag med min gilera, vadå? störde jag dig?![]()
GSXR1100R skrev:Jag satt bakpå![]()
Blue skrev:Att det väsnas beror på att dom puttade mig och min danska lastcykel som jag har satt ett spader ess i bakhjulet på.![]()
![]()
Och det var jag som drog han efter min cykelGSXR1100R skrev:Jag satt bakpå![]()
AleX skrev:.. lekte ghostrider Måndagen 12/4 runt 22.00 på malmövägen..
Har hört en mc 4-5 gånger nu.. o varje gång så tippar jag på att han blåser förbli i minst 150 närmare 200km/h :kocko
metallgutten skrev:Ja, vilka *pucko* som kör o låter med sina motorcyklar. Det var säkert inte ens ett originalsystem, utan en riktigt gammal vance-hines brölburk, med dåligt packning kvar.. Fy bubblan va arg o frustrerad man blir. Jag hoppas då verkligen att han får bensinstopp eller att batteriet laddas ur jättesnabbt. Nu måste jag gå på toaletten så upprörd som jag är...![]()
galna_svampen skrev:skulle de vara fort det eller??
vad har du för mopen då?? *asg*![]()
![]()
metallgutten skrev:Ja, vilka *pucko* som kör o låter med sina motorcyklar. Det var säkert inte ens ett originalsystem, utan en riktigt gammal vance-hines brölburk, med dåligt packning kvar.. Fy bubblan va arg o frustrerad man blir. Jag hoppas då verkligen att han får bensinstopp eller att batteriet laddas ur jättesnabbt. Nu måste jag gå på toaletten så upprörd som jag är...![]()
Låter som SilverzurferPålle skrev:Han körde förbi min balkong in på Nevisborg, och sedan tillbaka. Försökte wheela men det blev mest varvstopp. Hoppas han läser detta, för han verkar rätt sopig på att köra..
Pålle skrev:Hoppas han läser detta, för han verkar rätt sopig på att köra..
Oj det ser ut att bli fint idagoscar skrev:Micke erkänn nu...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |