Vem var idioten som..

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
.. lekte ghostrider Måndagen 12/4 runt 22.00 på malmövägen..
Har hört en mc 4-5 gånger nu.. o varje gång så tippar jag på att han blåser förbli i minst 150 närmare 200km/h :kocko

AleX skrev:
Har hört en mc 4-5 gånger nu.. o varje gång så tippar jag på att han blåser förbli i minst 150 närmare 200km/h :kocko

Det var jag med min gilera, vadå? störde jag dig? :arsele

GSXR1100R skrev:
Jag satt bakpå :yoparty

Att det väsnas beror på att dom puttade mig och min danska lastcykel som jag har satt ett spader ess i bakhjulet på. :7peta :3freak

Bifogat

• cykel.jpg
    cykel.jpg
    35.5 KB · Visningar: 42
Jag hörde oxå idioten.
Kom över viadukten 3-4 ggr i 150-200 blåss .......
PS. Det var inte jag!

AleX skrev:

skulle de vara fort det eller??
vad har du för mopen då?? *asg* :va :rofl

Ja, vilka *pucko* som kör o låter med sina motorcyklar. Det var säkert inte ens ett originalsystem, utan en riktigt gammal vance-hines brölburk, med dåligt packning kvar.. Fy bubblan va arg o frustrerad man blir. Jag hoppas då verkligen att han får bensinstopp eller att batteriet laddas ur jättesnabbt. Nu måste jag gå på toaletten så upprörd som jag är... :3freak

metallgutten skrev:
Ja, vilka *pucko* som kör o låter med sina motorcyklar. Det var säkert inte ens ett originalsystem, utan en riktigt gammal vance-hines brölburk, med dåligt packning kvar.. Fy bubblan va arg o frustrerad man blir. Jag hoppas då verkligen att han får bensinstopp eller att batteriet laddas ur jättesnabbt. Nu måste jag gå på toaletten så upprörd som jag är... :3freak

Kan väl nämna att Malmövägen är en 50 väg genom centrum.
Hörde honom också.

Jag är ju inte den som klagar över att någon kör fort....
Men eftersom detta inte var fort han körde utan inihelvetesfort i ett område som har anslutande gator som är skymda..
Och det är 50väg...
Blev nästan lite förvånad över att det inte small.. han körde om en bil.. och några sekunder efter så kom det en buss på den körbanan.. så tror det var jävligt tajt där..

Men som sagt.. de va inte bara jag som störde mig på han/hon om jag fattat det rätt.. så då kan det inte vara sakta han körde....

Det var troligen någon som inte har vett o önskade livet av sej.
Finns ju bättre vägar än mitt inne i stan o dra på mot 150-200 km/h.

metallgutten skrev:

Eller att han tappar bort tändningsnyckeln som jag gjort :huvet
nu när skiten(läs Hondan) äntligen är ihopsatt. :4skrika

Moraltanter; är väl inget att skriva om - ska man reta sig på alla som kör fort i stan hade man inget annat att göra.

Han körde förbi min balkong in på Nevisborg, och sedan tillbaka. Försökte wheela men det blev mest varvstopp. Hoppas han läser detta, för han verkar rätt sopig på att köra..

Pålle skrev:
Han körde förbi min balkong in på Nevisborg, och sedan tillbaka. Försökte wheela men det blev mest varvstopp. Hoppas han läser detta, för han verkar rätt sopig på att köra..
Låter som Silverzurfer

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...