vem var du som...

Status
Ej öppen för fler svar.
Man blir sååååå trött.
För inte allt för många år sedan ladda Mavve själv upp bilder på sig själv, Bakhjulsåkande i jeans , topgun jacka , utan hjälm och pilot brillor.
ZXR400 om jag inte minns helt fel.

Den enda gången jag kört med honom så körde han om mig på en TT i uppförsbacke med noll sikt.

Tycker Mavve skall knipa igen lite när du inte varit bättre själv.

Man blir sååååå trött.
För inte allt för många år sedan ladda Mavve själv upp bilder på sig själv, Bakhjulsåkande i jeans , topgun jacka , utan hjälm och pilot brillor.

Den enda gången jag kört med honom så körde han om mig på en TT i uppförsbacke med noll sikt.

"När fan blir gammal, blir han religiös."

Förlåt - inget jag har med att göra, men kunde bara inte låta bli! :)

Man blir sååååå trött.

ung & vårdslös, tänker först & agerar sedan

äldre & vet bättre

gammal & predikar

hmmm

Man blir sååååå trött.

Oj, nämen. Häpen man blir. En gång kom jag och en ny kompis till TT som ville köra med nytt folk och då fanns det folk som inte ens vågade HÄLSA utan de tittade ner i marken och mumlade mest för sig själv men alla är vi ju olika :rolleyes:
Denna kompis vill aldrig nånsin mer köra ett TT förresten :hihi

Jag körde inte så i stan.

Jag är bättre idag(på alla sätt :hihi ) så därför vill jag verka för att vi ska köra lite längre än kanske bara denna sommaren.

Trafikfrågor? Fråga mig - jag kan allt! ;)
Jag kan bli trafikansvarig för ROH(som jag varit på några jobb jag haft), men det vore ju att göra ROH seriös och går det?

Luktar dubbelmoral långa vägar här... Fattar inte varför folk ska lägga sig i andras körsätt hela tiden, sköt ert eget istället.

Oj, nämen. Häpen man blir. En gång kom jag och en ny kompis till TT som ville köra med nytt folk och då fanns det folk som inte ens vågade HÄLSA utan de tittade ner i marken och mumlade mest för sig själv men alla är vi ju olika :rolleyes:

Jag körde inte så i stan.

Jag är bättre idag(på alla sätt :hihi ) så därför vill jag verka för att vi ska köra lite längre än kanske bara denna sommaren.

Jag kan bli trafikansvarig för ROH(som jag varit på några jobb jag haft), men det vore ju att göra ROH seriös och går det?
så du var trafikansvarig???
hmm undrar ganska fort varför du slutade....:rofl

Du har helt enkelt inte dom sociala färdigheterna som behövs.

Du kanske är trevligare i verkligheten än på nätet, men jag har faktiskt svårt att tro det.

Luktar dubbelmoral långa vägar här... Fattar inte varför folk ska lägga sig i andras körsätt hela tiden, sköt ert eget istället.

Ibland så vill man inte att andra ska behöva gå åt. Det KAN till o med räcka med att man ber någon tänka till lite innan denna drar ut o gasar.

Kan man ändra ditt tankesätt till att du faktiskt bryr dig om hur din kamrat kör och det kanske räddar livet på honom(utan att vi nånsin får reda på det för han ska ju inte dö då) så har det ju varit värt det, men fortsätt du med din "skötdigsjälvstil" om det är bättre för dig.

Du har helt enkelt inte dom sociala färdigheterna som behövs.

Du kanske är trevligare i verkligheten än på nätet, men jag har faktiskt svårt att tro det.

Du kan tro vad du vill, men vad du vet om en person du aldrig träffat är rätt lite. Tänkvärt.
Här talar du direkt om vad jag saknar för färdigheter, begåvat ju :3freak

Last edited:
Tycker bara det är så tråkigt att i varje post på detta forum, inte bara helsingborgs delen då, så är det alltid nån som sitter och leker moralkärring, verkar mer som folk sitter och håller på så för att provocera dom övriga istället för att verkligen bry sig.

Tycker bara det är så tråkigt att i varje post på detta forum, inte bara helsingborgs delen då, så är det alltid nån som sitter och leker moralkärring, verkar mer som folk sitter och håller på så för att provocera dom övriga istället för att verkligen bry sig.

Detta var rätt bra skrivit! :tummenupp

Du kan tro vad du vill, men vad du vet om en person du aldrig träffat är rätt lite. Tänkvärt.
Här talar du direkt om vad jag saknar för färdigheter, begåvat ju :3freak

Jag får ju bilda mig en åsikt baserad på den informationen jag har.
Informationen jag har, är ju vad du skriver på SH.

Du kanske bara har otur när du uttrycker dig i skrift, men jag har inte uppfattat dig som vidare trevlig.

Last edited:

Hälsar inte på folk jag inte tycker om, ja sån är jag.
Har bara SH som underlag men jag kan inte minnas att du gjort ett enda positivt inlägg här trotts rätt många år som gått nu.

Pajkastningen kan sluta här tycker jag.
Jag vet att 99% av folket här inne har en MYCKET negativ bild av dig, och den har du själv målat.
Du skall få svara på detta sen stänger jag tråden.

Hälsar inte på folk jag inte tycker om, ja sån är jag.
Har bara SH som underlag men jag kan inte minnas att du gjort ett enda positivt inlägg här trotts rätt många år som gått nu.

Pajkastningen kan sluta här tycker jag.
Jag vet att 99% av folket här inne har en MYCKET negativ bild av dig, och den har du själv målat.
Du skall få svara på detta sen stänger jag tråden.

När blev det pajkastning?

Här sträcker man ut en hand och så har man aldrig skrivit ett positivt inlägg :hihi

Blir man automatiskt obegåvad när man flyttar till påarp?
Ni andra får motbevisa mig detta året genom att inte krocka eller köra ihjäl er - men händer det ska jag hugga som fan i den tråden :glömdet

När blev det pajkastning?

Här sträcker man ut en hand och så har man aldrig skrivit ett positivt inlägg :hihi

Blir man automatiskt obegåvad när man flyttar till påarp?
Ni andra får motbevisa mig detta året genom att inte krocka eller köra ihjäl er - men händer det ska jag hugga som fan i den tråden :glömdet

jag bjuder på e avstägning o gör det som andrar bara önskar....

DIN JÄVLA GAST!

Last edited by a moderator:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla