Vem var det ?

Det låter väldigt rimligt, kalla däck och hala övergångs ställen är ingen bra kombination
hojen inlämnad och avvaktar dom.

verkar som det bara varit finväder sen min hoj inte var med i matchen längre. lär ju ändra sig när jag får ut den...

Tycker inte du ska skynda på dem att komma med utlåtandet. Trivs med detta väder. ;)

RSV med vita inslag. Guidade mig genom köerna på E4:an söderut, mellan Solna och Årsta. Vit ryggsäck och vita Sidi-stövlar Någon här?

Grå Ducce 900 regnummer: TDTxxx

Var så dj__la nära att klippa dig när jag svängde upp i rätt fil då du promt skulle förbi mellan två bilar i bredd vid rodellen på Sockenplan. Var inte ens kö.
Bara för att bromsa in och svänga vänster nästa korsning..??:dummer
Du tjänade en till två sekunder på den manövern...
Hade kunnat kostat dig 275 kg plastblandad köttfärs.
Hur tänker du?
F__k Up!!
:glömdet

Hur gick det för den som hade polisbussen med blåblink efter sig i kväll vid 22.30 tiden på Värmdöleden?

Var det någon här ifrån som hängde på en bit från sveavägen-> hendriksdal? Testade vinkeln på nya gro-pro'n påväg hem från jobbet så du hamnade på film! :tummenupp

wheelie.jpg

Du som körde omkull några svängar från Rosenhill ikväll. Tråkigt. Var tydligen oljespill tidigare som brandkåren sanerade med vitt pulver.

2 motarder och 1 sporthoj såg jag igår utanför Lilla Rött i Sollentuna vid 19:30-tiden. Åkte bil (fråga inte). :(

Vore skoj och hänga på nästa gång ni ska ut och gasa. :tummenupp

Mötte en svart triumph (tror jag) idag vid 19.20 tiden på bogesundsvägen, ber om ursäkt om jag kanske tog ut kurvan lite mycket då du blev lite överaskad.
:hihi

KTM som stannade och gav oss en 10a/13 nyckel mellan liljeholmen/hägersten, stort tack ska du ha! Hade blivit lite tjarvligt att ta sig hem annars! :)

Jag körde om en röd bil på Södermälarstrand som stod i svägningsfilen till Pålundsbacken för att själv svänga vänster. Du som körde den röda bilen vägrade släppa att jag körde om dig och försökte köra jämsides med mig och tränga mig. Är du dum i huvudet? Det här hände ca 1545 jag klarade mig utan problem eftersom den röda bilen inte hade förmågan att röra sig lika snabbt som jag. Pucko.

Vem körde på bakhjulet på E4 norröver igår kväll och svängde sedan av vid häggvik?
Du klådde mig rätt så rejält :tummenupp Coolt ställ du hade, du syndes rätt så bra :D

Jag körde om en röd bil på Södermälarstrand som stod i svägningsfilen till Pålundsbacken för att själv svänga vänster. Du som körde den röda bilen vägrade släppa att jag körde om dig och försökte köra jämsides med mig och tränga mig. Är du dum i huvudet? Det här hände ca 1545 jag klarade mig utan problem eftersom den röda bilen inte hade förmågan att röra sig lika snabbt som jag. Pucko.

Förväntar du dig ett svar av personen i fråga?

Orange er-6, sporthojtröja som jag var på tok för slö för att leta namn på och en rosa hjälm, ca 07.05 vid Statoil akalla/akallarondellen. Jag satt i den röda surcamaron som ville ut från Statoil :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!