Vem var det ?

åhh vem f-n har parkerat en grön hoj i mitt garage???

Just det, det var ju jag... nu kan jag sluta undra vem det var...

Ja jag har tråkigt på jobbet...

Jag skulle parkera i ditt garage vilken dag i veckan som helst! :tummenupp

Vem var det...

Som fick ölburkar kastade på sig från en BMW i höjd med bagarmossen idag vid 17.20 tiden??

HuddingeV. / Stuvstaleden kl:13,40 15/9-08

Stod idag i korsningen vid HuddingeV. och Stuvstaleden kl:13,40 och beskådar en Busa i mötande körfält! Jag har polisen i filen brevig mig med 2 kvinnliga och en manlig polis i.
När det väl blir grönt drar busan upp på slangen genom korsningen och den manliga polisen börjar stutsa baksätet på polisbussen! De kvinnliga poliserna bara ler och tittar på varandra, detta gör den manliga polisen ännu mer förbannad! Vid detta läge är busan redan långt borta och polisen har inget annat val än att åka vidare!!:banana

Så vem var då detta?? Ge dig till känna, du räddade min dag!
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

Last edited:
Stod idag i korsningen vid HuddingeV. och Stuvstaleden kl:13,40 och beskådar en Busa i mötande körfält! Jag har polisen i filen brevig mig med 2 kvinliga och en manlig polis i.
När det väl blir grönt drar busan upp på slangen genom korsningen och den manliga polisen börjar stutsa baksätet på polisbussen! De kvinliga poliserna bara ler och tittar på varandra, detta gör den manliga polisen ännu mer förbannad! Vid detta läge är busan redan långt borta och polisen har inget annat val än att åka vidare!!:banana

Så vem var då detta?? Ge dig till känna, du räddade min dag!
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

Hehe, d där hade jag gärna upplevt live, snacka om dagens höjdpunkt

kanske var en snubbe, men tydligen blir man bannad ifall man skriver hans namn.

Vem va de som förra veckan var ute och finåkte lite bakhjul här i Sigtuna. Han körde om min granne, drog upp hojen och wheelade hela 90-sträckan fram till rondellen. Hon var mäkta imponerad och väldigt glad över föreställningen:D

va det någon från SH igår E4 norr 19:55 - 20:00, mellan påfart Lindhagensgatan och avfart Tomteboda.

Du höll rätt bra fart såg jag i backspegeln, förväntade mig att du skulle susa förbi, eller fick jag upp min lilla gula postbil i så pass bra fart att du inte ville köra om?

Kan det ha varit jag? I såfall blir jag överlycklig, om någon har sett mig!
Körde av vid St Eriksplan, medan en annan kille här på sh (nilax83) fortsatte upp mot eugenia.

Jag körde nog en blå R1a isf, med ett rött, ickematchande skinnställ av äldre modell!

A

Någon med en motard 640cc (grå/svart) slangade framför mig utanför rinkeby rissne idag på e18. Såg riktigt kul ut men vågade inte slanga efter eftersom jag saknar skillsen :P ...

Någon med en motard 640cc (grå/svart) slangade framför mig utanför rinkeby rissne idag på e18. Såg riktigt kul ut men vågade inte slanga efter eftersom jag saknar skillsen :P ...

Var det du som låg bakom mig och åkte av vid spångaavfarten? Isf. kan det ha varit jag :rolleyes:

Ja precis det var jag :) .. Var kom du ifrån då ? själv hade jag vart och tränat i Kista. Bor du eller jobbar du i västerort ? Tjusigt bakhjul du bjöd på :)...
Kom också från Kista, hade pluggat och var på väg hem :)
Det är klart man bjussar på ett bakhjul för en compadre :tummenupp

Någon här?

Vem var det som körde ut men någon motard brevid OKQ8 vid bromma igår, sen gasade iväg på raksträckan? Det var inte streetlegal rör på den vell? :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon