Vem va det som tipsade? Säg vem det fakking va!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sitter här med en kär gammal vän, kaptenen. Rom och cola är ju livets källa men någon här tipsade om att cm blacklabel skulle vara fin fin med sprite och eftersom man ska testa allt utom folkdans och incest (Ja eller folkdans iaf) Så blandade jag ett litet glas.

FYFAN va de smaka illa! påminner om ryta (whisky/conage) fast värre!

Vem är den skyldiga!

Dom gånger jag har hört om Captain Morgan och Sprite så har det varit Captain Morgan Spiced Gold och inte Black Label... Rent spontant låter det godare med den lite sliskigare Spiced Gold om det ska vara med sprite. :gnissla:

Inte för att det hjälpte dig, men... skål pår'e! :fyllisar

Dom gånger jag har hört om Captain Morgan och Sprite så har det varit Captain Morgan Spiced Gold och inte Black Label... Rent spontant låter det godare med den lite sliskigare Spiced Gold om det ska vara med sprite. :gnissla:

Inte för att det hjälpte dig, men... skål pår'e! :fyllisar
Hum Ja det känns ju onekligen som det skulle passa bättre. Ska inte ödsla mer av bakis läsken på det där iaf.
Skål för fan!

(50 min till tåget går, jävla fel planering de här..)

fan prulle va inte du med oxå och hade en trevlig "forumfylla" för några månader sen??? va någon som va gräsänkling över helgen..

fan prulle va inte du med oxå och hade en trevlig "forumfylla" för några månader sen??? va någon som va gräsänkling över helgen..
haha några helger sen? Va fan innan jag flytta dvs i mars, men japp de va jag, dock inte jag som va gräsänkling utan fest jag va på spåra den gången, den här gången käka jag midsommar middag med päronen, och nu ska jag ta tåget till festen. (Va ett hål på 2h mellan tåget tillbaka från dom till tåget vidare, så det är inte bara det att jag är socialt handikappad, hur kommer det sig att suttit hemma och vet det?)

Tillhör det inte allmänbildningen att veta att Spiced Gold är den enda vettiga kaptenen?

hehehehe jag har en trevlig kväll med sambo och barn. va länge sen man slogrunt på midsommar. du får ha bättre lycka på den här festen än förra;-)

Precis, spiced gold skall det vara och med lime och Ginger Ale... en Fidel Castro med andra ord.

hehehehe jag har en trevlig kväll med sambo och barn. va länge sen man slogrunt på midsommar. du får ha bättre lycka på den här festen än förra;-)
Försakar du dom för sh?! ;) Nej men grattis låter faktiskt riktigt trevligt att ha det såpass ordnat.

Jo det hade jag.. Är dock så bakis att jag inte kan sova nu men det får man ta :hihi

Tillhör det inte allmänbildningen att veta att Spiced Gold är den enda vettiga kaptenen?
öhm nej om man är kärring möjligen, spicedgold är ju löjligt söt blacklabel passar mkt bättre med cola.

Last edited:
Tajländsk Mekong och cola fick jag testa igår och det var tamefan ingen dans på rosor det heller.

Att blanda Black Label med en massa underliga läskedrycker låter som något Dee_cati skulle kunna komma på. :mad:

Håll käften :mad: Jag är en livsnjutare och dricker således endast goda drycker ihop med goda blanddrycker!
För det första, CM black dricker man inte alls. Den gör man rent grillgaller med alternativt skänker bort till fyllon på parkbänkarna.
För det andra; CM SPICED gold intages med 2 isbitar, en limebit och fylls på med Cola på GLASFLASKA!
Själv så tömde jag en pava CM igår under festligheterna och jag kan meddela att CM blir mycket trögflytande om man ha för kallt i frysen, då spriten endast är 35%-ig. Mina groggar var så kalla så jag har frostskador på tummen idag.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg