Vem va det på en röd/vit R6:a, Gamla E4:an - Gävle?

Jason

Make yourself
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Såld!
En kompis åkte (bil) på gamla E4:an nor ifrån till Gävle igår (fredag) vid ca:20:00 och blev då omkörd av en röd/vit R6:a. Kompisen min har en trimade S6:a 300hk + och han hängde på, men föraren av R6:an gasar, kompisen sa att dom va upp i ca 250 förbi Hille och när dom närmare sig korsningen innan travrakan/vattenverket så blir det rött och MC-föraren bromsar försent och hamnar mitt korsningen, föraren backar då med hojen och då ser min kompis att det är en tjej som kör... :tummenupp

Någon Gävle bo som vet vem föraren va eller kanske DU som körde R6:an finns här på Sporthoj?

P.S. Kompisen min sa att föraren såg väldigt snäll ut... :kär

Last edited:
Var i gävle under veckan o såg då en brud på en röd/vit R1...!
E din kompis säker på att det var en R6 o inte en R1?
Väldigt coolt med brudar på sporthojar...keep up the good work ladies! :tummenupp

Han sa då att det va en R6:a och inte en R1:a... Då när dom stanna vid korsningen så titta han vad det va för hoj och det va en 6:a... Men vad vet jag, jag va inte med...
Han har då reg nr så det går att kolla upp...

Xraptor skrev:
Var i gävle under veckan o såg då en brud på en röd/vit R1...!
E din kompis säker på att det var en R6 o inte en R1?
Väldigt coolt med brudar på sporthojar...keep up the good work ladies! :tummenupp

Jason skrev:
Han sa då att det va en R6:a och inte en R1:a... Då när dom stanna vid korsningen så titta han vad det va för hoj och det va en 6:a... Men vad vet jag, jag va inte med...
Han har då reg nr så det går att kolla upp...

fan din polare e mer rutinerad än mig, missade ta reg nummret på den bruden som satt på R1:an! :fatta!
var hon blond eller?

Från Fuelmedia forumet:

Post subject: tjej på Retta!

var i gävle o lämnade hojen på service, så såg jag en tjej hoppa på en retta ....det tillhör inte vardagen o se tjejer på sporthojar! coolt!
tänkte bara kolla om det finns flera brudar på hojar i gävle, o e det nån som vet vem den blonda "mystiska" damen på rettan e

Rigge skrev:
Från Fuelmedia forumet:

Post subject: tjej på Retta!

var i gävle o lämnade hojen på service, så såg jag en tjej hoppa på en retta ....det tillhör inte vardagen o se tjejer på sporthojar! coolt!
tänkte bara kolla om det finns flera brudar på hojar i gävle, o e det nån som vet vem den blonda "mystiska" damen på rettan e

Tack Rigge för att du förde över tråden hit :tummenupp ! Trodde att ni "riktiga" gävle bor :bow hade koll på eran sporthojare...men det e ingen som svarat på tråden på fuelmedia så jag antar att hon får förbli mystisk ett tag till!

Xraptor skrev:
Tack Rigge för att du förde över tråden hit :tummenupp ! Trodde att ni "riktiga" gävle bor :bow hade koll på eran sporthojare...men det e ingen som svarat på tråden på fuelmedia så jag antar att hon får förbli mystisk ett tag till!

jag sätter mina pengar på att de är en tjej som heter Lena, hon har tidigare åkt Buell, och 6 cylindrig cbx bla...

Jason skrev:
En kompis åkte (bil) på gamla E4:an nor ifrån till Gävle igår (fredag) vid ca:20:00 och blev då omkörd av en röd/vit R6:a. Kompisen min har en trimade S6:a 300hk + och han hängde på, men föraren av R6:an gasar, kompisen sa att dom va upp i ca 250 förbi Hille och när dom närmare sig korsningen innan travrakan/vattenverket så blir det rött och MC-föraren bromsar försent och hamnar mitt korsningen, föraren backar då med hojen och då ser min kompis att det är en tjej som kör... :tummenupp

Någon Gävle bo som vet vem föraren va eller kanske DU som körde R6:an finns här på Sporthoj?

P.S. Kompisen min sa att föraren såg väldigt snäll ut... :kär

Jag tror mig veta vem denna mystiska kvinna är. Har en släkting som köpte en röd R6:a, 02:a i vintras. Hon e blond och rejält gasglad....Sofi heter hon, är garanterat hon. Ska kolla upp det i morgon.

Re: Re: Vem va det på en röd/vit R6:a, Gamla E4:an - Gävle?

Söderlund skrev:
Jag tror mig veta vem denna mystiska kvinna är. Har en släkting som köpte en röd R6:a, 02:a i vintras. Hon e blond och rejält gasglad....Sofi heter hon, är garanterat hon. Ska kolla upp det i morgon.
Som sagt glöm inte att fråga om du får lägga ut bilderna på henne här :D

Re: Re: Vem va det på en röd/vit R6:a, Gamla E4:an - Gävle?

Yes! Helt rätt... Kompisen kolla upp reg nr....

Söderlund skrev:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman