Vem tog hojen till jobbet idag?

Firebolt skrev:
Köra med visiret uppe? I fyra plus? :eek: Jag vet inte om jag e känslig, men åka med visiret upp kan man ju knappt åka med på sommarn... tårarna sprutar och det ser ut som man åker runt å gråter :crash så kan man ju inte ha det...

Då ska du se när man kör snöskoter i -20 med crosshjälmen på skallen:banana

idag blev det hojjen till jobbet!!!!
fan så skitig den blev.. hoppas att det inte blev allt för mycket saltbeläggning :va

Ingen som kör en riktigt båge till jobbet?

Bara massa enduroskit/crossvarianter

750RR

Ska ta fram R-hojen imorgon och köra under helgen... :hej
Så länge det inte är frysgrader så måste det ju gå att åka runt på E4'an och inne i S-holm!!

Regn har väl aldrig varit ett hinder?! ;)

DwD skrev:
idag blev det hojjen till jobbet!!!!
fan så skitig den blev.. hoppas att det inte blev allt för mycket saltbeläggning :va

Dom har väl inte börjat salta än heller. :va Det har ju knappt snöat.

maverick_750rr skrev:
Ingen som kör en riktigt båge till jobbet?

Bara massa enduroskit/crossvarianter

750RR

hörrö fjant! :rofl jag körde med vfr vtec hojjen till jobbet tills den 25nov förra året,

gav upp när morsan börja skrika åt mig när jag berättade att det går att få sladd på bakhjulet i 160 bara igenom att gasa :crash . ps då var det 1dm snö på vägen.
nysnö dock och jag hade vanliga däcken.. men det gick faktiskt bra

Klart man körde hoj.

Hittade en sjyst skylt i stan idag.

Bifogat

• budhoj vid skylt.jpg
    budhoj vid skylt.jpg
    21 KB · Visningar: 39
  • mc park förbjuden.jpg
    mc park förbjuden.jpg
    17 KB · Visningar: 31
Robban W skrev:
Klart man körde hoj.

Hittade en sjyst skylt i stan idag.

Fuuuusk! :7peta nej nej.. jag är inte alls avundsjuk och längtar tillbaka till budet...

Dessutom va det ju JÄTTE busigt av dig det där Robban! Inte parkera där det är förbud. :fatta! Skulle jag ALDRIG göra. :rolleyes: ;)

EBS skrev:
Fuuuusk! :7peta nej nej.. jag är inte alls avundsjuk och längtar tillbaka till budet...

Dessutom va det ju JÄTTE busigt av dig det där Robban! Inte parkera där det är förbud. :fatta! Skulle jag ALDRIG göra. :rolleyes: ;)

Nä för en advokat måste ju följa lagar o sånt.

Bifogat

• ebs.jpg
    ebs.jpg
    9.7 KB · Visningar: 33
Ups fel håll...

nu rå går den å läsa lite bättre...

Å jag har hört historen om va som hände vid 7 eleven...Aj....pinsamt eller?

Bifogat

• ebs.jpg
    ebs.jpg
    19.4 KB · Visningar: 30
DwD skrev:
hörrö fjant! :rofl jag körde med vfr vtec hojjen till jobbet tills den 25nov förra året,

gav upp när morsan börja skrika åt mig när jag berättade att det går att få sladd på bakhjulet i 160 bara igenom att gasa :crash . ps då var det 1dm snö på vägen.
nysnö dock och jag hade vanliga däcken.. men det gick faktiskt bra

Så jag är en fjant när din lilla mamma hindrar dig från att gasa hoj? :rolleyes:

750RR

Robban W skrev:
Ups fel håll...

nu rå går den å läsa lite bättre...

Å jag har hört historen om va som hände vid 7 eleven...Aj....pinsamt eller?

Historien vid 7-11. :va Nu förstår jag inte vad du menar *tittar sig omkring helt ovetande och visslar* :rolleyes: :D

Vem var det som skvallrade? :fatta! Men men... alla på budet kommer ju ihåg mig iallafall. :D

edit: Va inte så pinsamt, jag är liksom inte den typen som bryr sig så mycket om va omvärlden tycker.

Last edited:
EBS skrev:
Historien vid 7-11. :va Nu förstår jag inte vad du menar *tittar sig omkring helt ovetande och visslar* :rolleyes: :D

Vem var det som skvallrade? :fatta! Men men... alla på budet kommer ju ihåg mig iallafall. :D

edit: Va inte så pinsamt, jag är liksom inte den typen som bryr sig så mycket om va omvärlden tycker.

Men jag har inte hört, berätta på studs :banana

Caffe skrev:
Men jag har inte hört, berätta på studs :banana

Kommer inkörandes framför 7-11 på Grevturegatan. Har vinterdäck på hojen, låser framhjulet på plattorna som finns där utanför. Krash. Foten under hojen och jag får en fraktur på fotleden. Får gå i gips i 8 veckor. :(

Träffade du inte mig i sommras när jag körde med gips? :va

edit: ROBBAN! Ta den där mobilen med kamera å grejjer och lägg hemma framöver. Skaffa nått gammalt skit å ha när du budar istället. Du kommer döda den där telefonen på 1 månad. Jag dödade min 6210 vid första regnvädret jag körde i. Så stoppa mobilen i en plastpåse också. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...