Vem stal just min hoj?

Lås

Var det några delar kvar på marken, tex rester av ett sönderbrutet tändningslås eller delar av en bromskiva?

Nej inget lås låg kvar på marken. De har nog bara lyftat upp den på ett flak och dragit iväg.

Här kommer mer info om hojjen...

Jag hade ett Yoshimura RS5 på min hoj.
Mitt regnr är WLN 207, Honda CBR Firblade 1000rr, svart med svart kåpglas som är lite dåligt målat och en repa finns på höger sida under hojjen på kåpan där det står honda med vit text.

Dock tror jag det är kört. Läser lite på forumet och det verkar inte vara någon som fått igen sin hoj någon gång. Trist. Polisen säger att de har efterlyst den men det troliga är att den redan är i delar.

Last edited:
Lås fast sporthojar i Stockholm

Beklagar. :pannkyss

Alla nyare sporthojar som står synliga på samma ställe en tid riskerar att försvinna. Det e bara att låsa fast som gäller, och tyvärr räcker inte det heller alla gånger...

Tidigare i år så snodde de en hoj på Valhallavägen i Stockholm genom att ta låsen med kapskiva mitt på dagen i lunchrusningen. Byggaroveraller o så lyfte in den på ett litet flak...hej då!

Svenne bryr sig inte även om de ser nåt...:rolleyes:

Godkänd kätting genom ram eller bakhul och så runt belysningsstolpe eller liknande gör det lite svårare för dem.

PP

Nej inget lås låg kvar på marken. De har nog bara lyftat upp den på ett flak och dragit iväg.

Här kommer mer info om hojjen...

Jag hade ett Yoshimura RS5 på min hoj.
Mitt regnr är WLN 207, Honda CBR Firblade 1000rr, svart med svart kåpglas som är lite dåligt målat och en repa finns på höger sida under hojjen på kåpan där det står honda med vit text.

Dock tror jag det är kört. Läser lite på forumet och det verkar inte vara någon som fått igen sin hoj någon gång. Trist. Polisen säger att de har efterlyst den men det troliga är att den redan är i delar.

Jag fick igen min hoj i fredags. Stals tredje aug, var borta i ett par veckor, sen hittades den i samband med ett inbrott. Lite turer i polisgarage för teknisk undersökning, sen lagning på verkstad. Nästan 2 månader var jag utan bågen :gråta

Nästa lägenhet jag flyttar till skall helst vara på bottenplan nära entrén så man kan ha sin baby i lägenheten, det verkar ju fan vara helt omöjligt annars i den här stan :huvet

vete fan vad jag skulle gör om jag såg någon som lyfte in en hoj i bil men kan ju lova att sitta inlåst skulle nog va det ända man fick göra EFTER MAN FÅTT TAG I EN SÅDAN DÅRE blir tokig fick min hoj stulen i våras kostade 100 tusen hade den i 2 veckor kört ca 40 mil och fick 72 för den efter två veckor hur jävla kul e det nu att sitta o betala lån på något man inte äger

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti