Lou siffer
officiellt lammkött
ja vem va det som spela in film på bogesund i dag ca kl 21 svart sporthoj. polarn som körde förbi på sin moped såg inte model han tror de va en sporthoj
han tyckte att snubben hade en sporthoj.com tröja stod tydligen vid karlsudd å startade å körde in mot vaxholm körde om dom å vände vid tenö. Min polare har en svart sm moped som låter jävligt illa... och en orange tröja. Skulle vara kul att veta vem de va då min plare e helt exalterad å säger hela tiden att den tydligen "drog om mig på bakan i kurvorna!!" men de kan ju vart att han släppte upp kopplingen för fort... just de de va tre mopeder den sista va otroligt skabbig
tacksam för svar så ja kan få tyst på han.. innan...
...
inträfar
han tyckte att snubben hade en sporthoj.com tröja stod tydligen vid karlsudd å startade å körde in mot vaxholm körde om dom å vände vid tenö. Min polare har en svart sm moped som låter jävligt illa... och en orange tröja. Skulle vara kul att veta vem de va då min plare e helt exalterad å säger hela tiden att den tydligen "drog om mig på bakan i kurvorna!!" men de kan ju vart att han släppte upp kopplingen för fort... just de de va tre mopeder den sista va otroligt skabbigtacksam för svar så ja kan få tyst på han.. innan...
...
inträfar