Vem snöt R1an från mig....

SENSEI skrev:
Supa p med polarna på lördag.. Under hojsäsong.. det är ju som att kasta bort söndagens åkning... Nä Super gör man under vintern :)
Hehe, man kan ta en öl eller två på krogen. Får ju inte bli jätteblött om man ska köra dagen efter...

Mingves en r1 ville ha
grabben före sa blaha
sedan bytte pengar o hoj ägare
mingves fick gå hem o svepa bägare :öl
kanske en r1:a han får tag på
så att han slipper hojlös gå

HAHAHAHA

Lycka till Mingves med jakten...

janoshki-jonaz skrev:
Mingves en r1 ville ha
grabben före sa blaha
sedan bytte pengar o hoj ägare
mingves fick gå hem o svepa bägare :öl
kanske en r1:a han får tag på
så att han slipper hojlös gå

HAHAHAHA

Lycka till Mingves med jakten...
:tummenupp Fy fan va bra!! :D

Mingves skrev:
Fan va bra, vi behöver fler ingenjörer i sverige. Många vill läsa media och sånt, men få vill jobba med teknik. När 40-talisterna går i pension så kommer vi få brist på ingenjörer. Det kan låta bra pga högre lön mm men det är faktiskt inte alls bra, risken finns att jobb kommer flyttas utomlands då vi inte kan tillsätta tjänsterna :död

Vi kan ju importera ingenjörer från utlandet!

@janoshki-jonaz: fint rimmat, du och gsxr1100r får bilda klubb.

:hej Nu slipper du undra.
Det var jag som köpte hojen på Superbike
och jag har inte ångrat mig.

Det va ett grymt kap! :)
Förstår att du inte ångrat dig!

//M

Mingves skrev:
Detta e samtliga trådar som innehåller någon form av att jag skall köpa en hoj.

AKUTHJÄLP!! Servicekostnad?
Framdämparen på VTR1000F VS SV650
Kollade på hoj idag...
Stockholmssyndromet....
Snodd och återfunnen...
CBR900 vs ZX9R/7R vs GSX750R
ZX9R 94-97 VS 98->

När jag räknar lite ser det ut som 7 stycken....och de flesta är av karaktären hur är dess jämfört med varandra...

Jag skrev en 3-4 atycken nar jag skulle kjøpa hoj så sju ar val inte så många?
:pannkyss

Men du Mingves... visst är det som så att du egentligen inte vill ha någon motorcykel. Du tycker att det är lite väl farligt att köra. Sen tycker du det är alldeles för mycket runt i kring och att det över huvud taget är alldeles för bökigt det här med MC. Det här sociala runt ikring MC är däremot något du gillar och därför ägnar du mycket tid på ex. sporthoj.com...?

Om det inte ligger till på det sättet fattar jag inte vad det sitter i. Hur jävla svårt kan det vara? :4skrika

(Inget illa ment.)
// Dr. Phil

Skorpan skrev:
sant,minns det som igår när han babbla om att det gick för fort,dyrt,inte värt pengarna,värdeminskning hit o dit bla bla bla mm mm
stämmer det inte mingves? :hihi
:rolleyes: jag erkänner! Du har rätt skorpan! :rolleyes: Men jag vill haaaaa!!

Enligt utsago kan det och är det väl fullt mänskligt och humant att ändra sin inställning på mindre än 2 minuter?!

Jag förstår inte er som hackar på Mingves. Det är väl roligare med trådar av hans dignitet än;

"R1 Vs R6", "förstahoj", "turboooo, fakk yeah", "skenförsäkring på farsans brorsas syster" och annat som åsamkar fruktansvärda meningsskiljaktigheter och frambringar otalet raketforskare i rampljuset där de verkligen visar hur intelligenta de är.

Eller?

hållundan skrev:
Enligt utsago kan det och är det väl fullt mänskligt och humant att ändra sin inställning på mindre än 2 minuter?!

Jag förstår inte er som hackar på Mingves. Det är väl roligare med trådar av hans dignitet än;

"R1 Vs R6", "förstahoj", "turboooo, fakk yeah", "skenförsäkring på farsans brorsas syster" och annat som åsamkar fruktansvärda meningsskiljaktigheter och frambringar otalet raketforskare i rampljuset där de verkligen visar hur intelligenta de är.

Eller?

Jupp!

Mingves e cool!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...