Vem snöt R1an från mig....

Mingves skrev:
Jag skäms inte, jag är bara så trött på alla påhopp som jag får direkt efter att jag startat en tråd. Du märker nog inte det då du inte läser alla mina trådar, men jag börjar tröttna på alla som klagar. Det är ju så lätt att skita i att läsa vad jag skriver...men ändå gnäller de...

Låt de gnälla då för bövelen. Det är ju som du säger lätt att låta bli att läsa det man inte vill.

Gustav1 skrev:
Låt de gnälla då för bövelen. Det är ju som du säger lätt att låta bli att läsa det man inte vill.
jupp, jag har börjat blocka nu. Orkar inte med mer: :tummenupp

Victor skrev:
Lägg dig inte i, han är så stingslig om detdär.
Hojar är det ont om men snäsiga svar är det gott om.

Mingves skrev:
Alltså, jag fattar inte era problem. Ni kan så djävla lätt blocka mina trådar men ändå så är det enda ni gör gnäller. VÄX UPP FÖR HELVETE!!! Fast e man just fyllda 16bast så vet man kanske inte så mycket!
Sluta gnäll nu för helvete!!!!!
/M

Gisses, jag sa ju bara som det var.
Tagga ner en smula, det är ingen som bråkar med dig.

/
Victor

P.S. Länken funkar inte. Fixa bitte :7peta
D.S.

Faktum att det känns som väldigt många trådar. Skriv nåt när du jar köpt en istället för: "nu var det nära", "den köpte jag inte" och "fan, den var såld"...

Nicke skrev:
Faktum att det känns som väldigt många trådar. Skriv nåt när du jar köpt en istället för: "nu var det nära", "den köpte jag inte" och "fan, den var såld"...

Detta e samtliga trådar som innehåller någon form av att jag skall köpa en hoj.

AKUTHJÄLP!! Servicekostnad?
Framdämparen på VTR1000F VS SV650
Kollade på hoj idag...
Stockholmssyndromet....
Snodd och återfunnen...
CBR900 vs ZX9R/7R vs GSX750R
ZX9R 94-97 VS 98->

När jag räknar lite ser det ut som 7 stycken....och de flesta är av karaktären hur är dess jämfört med varandra...

Last edited:
Nu vill jag inte se ett till sådant här mess om att jag tjatar eller så i denna tråden. Kom direkt till mig med ett PM om du ska gnälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svara ist på frågan om du vet vem som köpte R1an på superbike för det var det jag ville veta!!!

//M

Mingves skrev:
Idag skulle jag slå till på en R1a -02 på superbike i GBG. Stog med mitt eurocard i näven redo att betala. Då säger försäljaren, den e såld :mad: :huvet
Du som köpte den, lyckost dig!!! Du gjorde ett superklipp!!! En 02 för 70kkr och med 410mil på mätaren, det e ett kap!!!! :tummenupp
Hoppas den kommer gå bra :)
Nu får jag jaga vidare igen...

///M
*GÄSP*

det måste gått snabbt som fan jag va där i fredags när han nämnde det o sa att han skulle få in den på måndan... sånna cyklar e det bara att lägga handpenning på... men man blir ju ändå lite misstänksam när priset e sååå lågt o milen likaså under högsäsong! :va

aja. bara leta vidare o va helt inne i priserna o slå til när man ser en! så hitta jag min pärla! *gulle gull*

dewil skrev:
det måste gått snabbt som fan jag va där i fredags när han nämnde det o sa att han skulle få in den på måndan... sånna cyklar e det bara att lägga handpenning på... men man blir ju ändå lite misstänksam när priset e sååå lågt o milen likaså under högsäsong! :va

aja. bara leta vidare o va helt inne i priserna o slå til när man ser en! så hitta jag min pärla! *gulle gull*
Jo, men jag tror inte superbike skulle våga sälja skit. Rykten sprider sig snabbt.
Vad gäller handpenning så hade jag inte möjlighet att åka dit förrån på lördagen, trodde ju aldrig att det skulle gå så snabbt för dem att bli av med den :död Framförallt, den var helt ny i skicket. jättefin :huvet Hade jag vetat det på fredagen hade jag bokat av alla möten :näsblod

Mingves....vill bara påpeka att Gsxr1000 kom -01, men jag kanske förstod dig lite fel i annonsen? Hur som helst, lycka till med hojletandet :)

Last edited:
var d inte du som gav upp hoj åkningen ifjol o sålde din nya hoj? kanske blandar ihop dig med nån annan

Mingves skrev:
Jo, jag vet...den blir nog dyrare. Men efter att ha kollat min ekonomi så vet jag att det skall gå. Det är ju bara 6mån om året som den kostar 1650/mån halv. Resten av året kostar den typ 100kr...
Något skall man väl lägga pengarna på nu när man e singel? Kommer ändå att ha typ 6000kr kvar till nöje när den e betald..För man har väl inte pluggat till ingenjör i onödan:D Det viktigaste e att man fortfarande kan supa med polarna på lördag:tummenupp

Supa p med polarna på lördag.. Under hojsäsong.. det är ju som att kasta bort söndagens åkning... Nä Super gör man under vintern :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park