Vem snöt R1an från mig....

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Idag skulle jag slå till på en R1a -02 på superbike i GBG. Stog med mitt eurocard i näven redo att betala. Då säger försäljaren, den e såld :mad: :huvet
Du som köpte den, lyckost dig!!! Du gjorde ett superklipp!!! En 02 för 70kkr och med 410mil på mätaren, det e ett kap!!!! :tummenupp
Hoppas den kommer gå bra :)
Nu får jag jaga vidare igen...

///M

McKlauf skrev:
Hur många trådar om dina nära hoj köp/kring hojköp har du gjort nu?
Skit du i det!

Victor skrev:
Lägg dig inte i, han är så stingslig om detdär.
Hojar är det ont om men snäsiga svar är det gott om.
Alltså, jag fattar inte era problem. Ni kan så djävla lätt blocka mina trådar men ändå så är det enda ni gör gnäller. VÄX UPP FÖR HELVETE!!! Fast e man just fyllda 16bast så vet man kanske inte så mycket!
Sluta gnäll nu för helvete!!!!!
Jag e så trött på alla som inte kan acceptera mina trådar som gnäller så fort jag skriver det allra minsta som har nån form av excistensiell kris och måste skriva och klaga. Gör det då, men låt mig slippa se det! Nu kommer jag att blocka ut er i varje fall.....
Jag ska göra det riktigt djävla lätt för er då ni verkar fatta NOLL och ingenting !!! KLICKA HÄR FÖR ATT BLOCKA MINGVES MEDDELANDEN!!!!!!

/M

Last edited:
Skriv du bara Mingves inte bry dig om gnallspikarna! jag tycker dina trådar ar rolig lasning...

Mingves skrev:
Alltså, jag fattar inte era problem. Ni kan så djävla lätt blocka mina trådar men ändå så är det enda ni gör gnäller. VÄX UPP FÖR HELVETE!!! Fast e man just fyllda 16bast så vet man kanske inte så mycket!
Sluta gnäll nu för helvete!!!!!
Jag e så trött på alla som inte kan acceptera mina trådar som gnäller så fort jag skriver det allra minsta som har nån form av excistensiell kris och måste skriva och klaga. Gör det då, men låt mig slippa se det! Nu kommer jag att blocka ut er i varje fall.....

/M

Men hörrni, det innebär ju att han inte kommer se vad vi skriver. :D

Edit, allvarligt talat, vad är det för fel på dig? Eftersom du verkar bli så oerhört upprörd så verkar detta vara någonting du skäms över. Skriv och var glad, för fan. Surpuppa.

Last edited:
Arctic#1 skrev:
Skriv du bara Mingves inte bry dig om gnallspikarna! jag tycker dina trådar ar rolig lasning...
Tack, skönt att höra ett vänligt ord :tummenupp

Fan det var surt Mingves. Hur löser du försäkringen på en nolltvåa då? Det var väl någon personlig gräns du hade med premie, kontra inköpspris?! Bara nyfiken...

/H

hållundan skrev:
Fan det var surt Mingves. Hur löser du försäkringen på en nolltvåa då? Det var väl någon personlig gräns du hade med premie, kontra inköpspris?! Bara nyfiken...

/H
Jo, jag vet...den blir nog dyrare. Men efter att ha kollat min ekonomi så vet jag att det skall gå. Det är ju bara 6mån om året som den kostar 1650/mån halv. Resten av året kostar den typ 100kr...
Något skall man väl lägga pengarna på nu när man e singel? Kommer ändå att ha typ 6000kr kvar till nöje när den e betald..För man har väl inte pluggat till ingenjör i onödan:D Det viktigaste e att man fortfarande kan supa med polarna på lördag:tummenupp

Gustav1 skrev:

Edit, allvarligt talat, vad är det för fel på dig? Eftersom du verkar bli så oerhört upprörd så verkar detta vara någonting du skäms över. Skriv och var glad, för fan. Surpuppa.

Ehhh........... e du ny här eller :rolleyes:

Mingves skrev:
Jo, jag vet...den blir nog dyrare. Men efter att ha kollat min ekonomi så vet jag att det skall gå. Det är ju bara 6mån om året som den kostar 1650/mån halv. Resten av året kostar den typ 100kr...
Något skall man väl lägga pengarna på nu när man e singel? Kommer ändå att ha typ 6000kr kvar till nöje när den e betald..För man har väl inte pluggat till ingenjör i onödan:D Det viktigaste e att man fortfarande kan supa med polarna på lördag:tummeupp
Fan va gött att höra. Det där med ingenjör låter lockande bra. En annan har ett år kvar, sen blire nog andra bullar att köra på.

:)

det är surt när man bestämt sig....
fick ett höstpris på en Paso för ett par år sen,
bestämde mig för att det var ett kul projekt som
skulle genomföras, men jag befann mig på resa i
Tyskland.
När jag kom hem igen var den såld :huvet

Gustav1 skrev:

Jag skäms inte, jag är bara så trött på alla påhopp som jag får direkt efter att jag startat en tråd. Du märker nog inte det då du inte läser alla mina trådar, men jag börjar tröttna på alla som klagar. Det är ju så lätt att skita i att läsa vad jag skriver...men ändå gnäller de...

hållundan skrev:
Fan va gött att höra. Det där med ingenjör låter lockande bra. En annan har ett år kvar, sen blire nog andra bullar att köra på.

:)
Fan va bra, vi behöver fler ingenjörer i sverige. Många vill läsa media och sånt, men få vill jobba med teknik. När 40-talisterna går i pension så kommer vi få brist på ingenjörer. Det kan låta bra pga högre lön mm men det är faktiskt inte alls bra, risken finns att jobb kommer flyttas utomlands då vi inte kan tillsätta tjänsterna :död

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park