Vem slår Fredrik och Filip?

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Vad är det för skräp?
Bra eller anus? Verkar inte vara nån höjdare direkt, en gammal köpt stofil (Ingvar Oldsberg) som är programledare och ett program som går ut på... Ja, vadå? :va

Som alla andra tvleks-program är det fake, men det är var löjligt!! fan va irriterad ja vart när elitidrotts mannen kom injoggandes och knappt fått upp pulsen efter att fått "stryk" av filip.:S

Det där programmet får noll poäng, jag har gluttat lite nu o det är rena dyngan!

Oldsberg lespar på i sin göttebåsskka o är "tv-gubbe" precis som alltid..ma o lika kass som alltid.

Philip o fredhrikk uppträder mättat o har svårt att verka intresserade o roade..

jaa kan det bli sämre?
/J

varför tittar ni på sånt skit om ni inte gillar det:huvet in med thorsten flink och ett par psychopater med tillbehör, landsätt smörjan på en öde ö o kör direkt sändningar, kan ju inte bli sämre än det som går på burken idag

Synd att det är riggat..

Säger som robin: Fet chans att Idrottaren får stryk i "triathlon" mot en halvdassig Fredrik. Jag trodde iaf att det skulle var liiite "seriösa" tävlingar! :tummenner

Fastän tråden är lika gammal som deras storhetstid är förbi så hoppas jag, vid gudarna, att någon slår dem båda. Hårt.

Det är väl bara att ignorera dem?
Funkar på alla andra såndär människor som envist ska ha uppmärksamhet utan att egentligen prestera något...

Tja, de fick ju stryk igår. Sen skulle de behöva en omgång regelrätt smörj också för att de är så irriterande...

Jag tycker att de är helsköna och har gjort en mängd kanonbra program.
Men just det program som tråden handlar om är inget vidare, det håller jag med om. De har gjort lite för många grejer de sista åren. Jag fattar inte att de orkar med ärligt talat!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park