Vem skulle du ge en smäll?

kanske påven eller elvis... eller bob saget eller david hasselhoff

Last edited:
Ja vet att man inte får slå tjejer men....Gudrun Schyman :tummenupp
Men jag är väl en riktig taliban också antar jag, kvionnomisshandlande och shit...

honkiie skrev:
kanske påven eller elvis... eller bob saget eller david hasselhoff
Hur kunde jag glömma Bob Saget? En klar etta på "Slå-på-Säften"-listan...

Däremot David Hasselhoff? Han äger ju! Har du någonsin sett en coolare människa? Han är ju så skön för att han är just som han är, självgod, tror att han är hetast på planeten, rikast och kändast osv... Han är ju så coooooooool!

sismo skrev:
Hur kunde jag glömma Bob Saget? En klar etta på "Slå-på-Säften"-listan...

Däremot David Hasselhoff? Han äger ju! Har du någonsin sett en coolare människa? Han är ju så skön för att han är just som han är, självgod, tror att han är hetast på planeten, rikast och kändast osv... Han är ju så coooooooool!

Jo men jag skulle vilja slå honom bara för att kunna skryta över det :yoparty

Aldelles för många. Sad, but true.

KalleNorton skrev:
Jag skulle nog ge itacha75 en smäll, då han är en riktigt dryg jävel.

Helt plötsligt fick du pröjsa din fylla själv i helgen. :FU

Malou von Sivers skulle jag klappa på en sådan där härlig smäll så det resulterade i en läckert hängade underkäke...avskyr henne och stänger av tv:n direkt när hon kör i gång sina j*vla serier med namn som "Gud får träffa Malou"

Men som sagt, det har inte något med att göra att hon är kvinna och så vidare och så vidare...utan baseras endast på en direkt avsky

Jag vill slå alla sketabönder! (Obs! Skillnad på Bonde och Sketabonde.)

De som skickar högdräktiga djur till slakt. Jävla :arsele Sånt slöseri. :huvet Så otroligt tråkigt att dra fram fullgångna kalvar vid besiktningen. :gnissla Drog fram en helt levnadsduglig precis nyss! :(

De som skickar högdräktiga suggor... Skar fram 17 st smånassar ur en sugga förra veckan... Och har nu tappat räkningen på totalantalet för denna månad.

De som skickar sina dåliga och sjuka djur, som skulle ha slutat sina dagar med hjälp av sanitetsslakten, om inte den snikne sketabonden dragit en chansning.

Jag vet att bönder har små ekonomiska marginaler, men de ska fan ha en smäll ändå! :fatta!

Fan, på det hela taget vill jag ge människor som har djur, och inte sköter dem på det sätt de mår bäst av en stor fet jävla smäll. :mad:

tror att den där fjortisen adan eller vad han heter som gillar att norpa hojjar har förtjänat en rejäl käken ur led smäll.... :kryckor

Flamma77 skrev:
Jag vill slå alla sketabönder! (Obs! Skillnad på Bonde och Sketabonde.)

De som skickar högdräktiga djur till slakt. Jävla :arsele Sånt slöseri. :huvet Så otroligt tråkigt att dra fram fullgångna kalvar vid besiktningen. :gnissla Drog fram en helt levnadsduglig precis nyss! :(

De som skickar högdräktiga suggor... Skar fram 17 st smånassar ur en sugga förra veckan... Och har nu tappat räkningen på totalantalet för denna månad.

De som skickar sina dåliga och sjuka djur, som skulle ha slutat sina dagar med hjälp av sanitetsslakten, om inte den snikne sketabonden dragit en chansning.

Jag vet att bönder har små ekonomiska marginaler, men de ska fan ha en smäll ändå! :fatta!

Fan, på det hela taget vill jag ge människor som har djur, och inte sköter dem på det sätt de mår bäst av en stor fet jävla smäll. :mad:

Jobbar du på swedish meats i uppsala eller? :)

Isf så får mitt jobb blod från ert slakteri. :tungan

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...