Vem skall sälja Benelli?

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Väldigt nyfiken.

Frågan är väl varför du ska köpa en? Jag har för mig att det var Bike som körde en för något år sedan och det var länge sedan jag läste en sådan totalsågning av en hoj som deras omdömen om Benellin. Det var Tornado Tre eller vad den nu heter, deras sporthoj.

Frågan är väl varför du ska köpa en? Jag har för mig att det var Bike som körde en för något år sedan och det var länge sedan jag läste en sådan totalsågning av en hoj som deras omdömen om Benellin. Det var Tornado Tre eller vad den nu heter, deras sporthoj.
Men deras TNT är snygg ju! :tuttar

Men deras TNT är snygg ju! :tuttar

Sant, jag måste erkänna att jag glömde bort TNT när jag skrev ovan inlägg. TNT brukar faktiskt få hyfsade omdömen och den är, som du mycket riktigt påpekar, dessutom snygg!

Jag skulle dock föredra en MV Agusta Brutale framför TNT om jag skulle hamna i det delikata valet. Framförallt som Brutalen nu finns med ÄNNU större motor (1078 om jag inte minns helt fel) och man dessutom ska kunna köpa Bestiale-kitet till Brutalen! Bestialen är inte lika snygg som Brutalen men definitivt annorlunda och läcker!

Det får nog bli någon på månnen..:D
För jag tror inte ett dugg på den generalagent som plockar in det.

3 cyllar ä ett måste

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...