Vem skall man tro på, tro på

Status
Ej öppen för fler svar.
Men får jag spydiga kommentarer på helt seriösa inlägg, kommentarer som berör "gammalt groll", så svarar jag som jag blir bemött.
Om någon inte förstår ett inlägget så kan man vänligt fråga vad jag menar, utan att blanda in BMW eller personliga påhopp, så vi får en respektabel nivå på forumet. Det finns många som gillar det jag skriver om, låt de läsa utan att bli påhoppade i tråden om de kommenterar något. Ni som inte gillar mig ,har ju lätt att undvika just mina inlägg. Ingen gagnas av att det blir pajkastning:):):)

Som svar på det säger jag: Några i början av tråden undrar vad du menar, du svarar med, citat: "Jag hade givetvis gett mer info, men överskattade er förmåga att hänga med vad som händer i racing, annars plockar man lätt vem det gäller.
Ställ inte upp i vem vill bli miljonär Gäller särskilt Onsala Jens!"

Så vem startar pajkastningen? Jag har f.ö inte gett dig något smeknamn, men jag snappade upp att en annan medlem satte ett kolon framför ditt nick och alla fattade vad han menade. Undrar varför? :gnissla

Har jag fel tycker du, är ditt svar att din trådstart är övertydlig allan och ingen kan missuppfatta? Är ditt svar jag citerade sedan trevligt skrivet?

Min åsikt är att Goffe startade en tråd om detta, den var tydlig med källa, inblandade och så vidare. Att den har färre tittande är ju enkelt: Folk vill titta in och se vad du har ställt med denna gången. Eller tror du inte det själv i sanningens namn?

/ Jens

Tocar, ta åt dig av kritiken. Det är lite trist att lägga tid att hjälpa dig inte skära dig med medlemmarna och så fortsätter du ändå på samma gamla sätt.

Tråd stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...